Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4047
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолесник, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorКолесник, Виктория Михайловна-
dc.contributor.authorKolesnyk, Viktoriia-
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorСтамат, Виктория Михайловна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.date.accessioned2018-06-11T10:50:41Z-
dc.date.available2018-06-11T10:50:41Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationКолесник В.М. Методичні аспекти оцінки ефективності маркетингу на промислових підприємствах зернопродуктового підкомплексу АПК / В.М.Колесник // Економіка: проблеми теорії та практики. – Дніпропетровськ. – 2006. – Вип. 212. – Т. 1. – С.122-128.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4047-
dc.description.abstractУ статті запропоновано бальну оцінку системи маркетингу підприємств по зберіганню та переробці зерна. Представлено показники розвитку та ефективності їх маркетингової діяльності.uk
dc.description.abstractВ статье предложена бальная оценка системы маркетинга предприятий по хранению и переработке зерна. Предоставлены показатели развития и эффективности их маркетинговой деятельности.-
dc.description.abstractThe article covers mark estimation of marketing system of grain-storing and grain-processing enterprises. The indices of marketing development and effectiveness are examined.-
dc.language.isootheruk
dc.subjectсистема маркетингуuk
dc.subjectпідприємства зберігання та переробки зернаuk
dc.subjectефективність маркетингової діяльностіuk
dc.subjectбальна оцінкаuk
dc.subjectсистема маркетингаuk
dc.subjectпредприятия хранения и переработки зернаuk
dc.subjectэффективность маркетинговой деятельностиuk
dc.subjectбальная оценкаuk
dc.subjectmarketing systemuk
dc.subjectgrain-storing and grain-processing enterprisesuk
dc.subjectmarketing effectivenessuk
dc.subjectmark estimationuk
dc.titleМетодичні аспекти оцінки ефективності маркетингу на промислових підприємствах зернопродуктового підкомплексу АПКuk
dc.title.alternativeМетодические аспекты оценки эффективности маркетинга на промышленных предприятиях зернопродуктового подкомплекса АПКuk
dc.title.alternativeMethodical aspects of estimation of marketing efficiency on the industrial enterprises at grain production subcomplex of APCuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
efect_marketing_pererob_pidpryemstv.pdf148,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.