Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4237
Назва: Соціально відповідальний бізнес в Україні: поняття та основні чинники
Автори: Щербина, Юлія Олегівна, науковий керівник
Щербина, Юлия Олеговна, научный руководитель
Scherbina, Djulia, scientific director
Зінкевич, А. Л.
Zinkevych, A.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Зінкевич А. Л. Соціально відповідальний бізнес в Україні: поняття та основні чинники / А. Л. Зінкевич ; наук. кер. Ю. О. Щербина // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни : матеріали 29-ї студентської науково-теоретичної конференції, м. Миколаїв, 22-24 березня 2017 р. / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – С. 168-170.
Короткий огляд (реферат): В Україні, соціально відповідальний бізнес знаходиться на шляху розвитку. На сьогоднішній день, зазначена тема є досить актуальною. Оскільки такий бізнес стає частиною соціального та бізнесового життя, переходячи від простіших до більш розвинених форм і концепцій. Дуже часто соціальну відповідальність бізнесу ототожнюють з доброчинністю або із покращенням ефективності застарілого обладнання. Це найпоширеніший міф корпоративної відповідальності. Йдеться не лише про благодійність та закриття неефективних “брудних” виробництв, а й про сутність компанії, про ефективність її функціонування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4237
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)
Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Обліково-фінансовий факультет) - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29_Студ_коф_2017_74.pdf258,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.