Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4258
Назва: Відношення молоді до реклами (на прикладі студентів четвертого курсу факультету агротехнологій МНАУ)
Автори: Мірошкіна, Наталія Валеріївна, науковий керівник
Мирошкина, Наталия Валериевна, научный руководитель
Miroshkina, Nataliya, scientific director
Коцар, Т. Л.
Kotsar, T.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Коцар Т. Л. Відношення молоді до реклами (на прикладі студентів четвертого курсу факультету агротехнологій МНАУ) / Т. Л. Коцар ; наук. кер. Н. В. Мірошкіна // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни : матеріали 29-ї студентської науково-теоретичної конференції, м. Миколаїв, 22-24 березня 2017 р. / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – С. 195-197.
Короткий огляд (реферат): Реклама стала невід’ємною частиною сучасної дійсності. Як інструмент соціалізації вона має великий вплив на формування способу життя сучасної молоді. Мета дослідження – виявити цей вплив.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4258
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)
Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Обліково-фінансовий факультет) - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29_Студ_коф_2017_86.pdf203,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.