Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4313
Назва: Використання соціальних медіа у маркетингу
Автори: Бондаренко, Людмила Володимирівна, науковий керівник
Бондаренко, Людмила Владимировна, научный руководитель
Bondarenko, Lyudmyla, scientific director
Товстенко, М. Ю.
Tovstenko, M.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Товстенко М. Ю. Використання соціальних медіа у маркетингу / М. Ю. Товстенко ; наук. кер. Л. В. Бондаренко // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни : матеріали 29-ї студентської науково-теоретичної конференції, м. Миколаїв, 22-24 березня 2017 р. / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. – Миколаїв : МНАУ, 2017. – С. 283-285.
Короткий огляд (реферат): На сьогодні все більшою популярністю в маркетинговій діяльності користуються соціальні медіа, адже більше половини людей, молодших 30 років, зареєстровані у соціальних мережах. І їх кількість постійно зростає. Недовіра до реклами, що часто суперечлива, породжує схильність людей до покупок за рекомендаціями та порадами друзів чи знайомих. Саме тому соціальні мережі є ефективним інструментом просування брендів, товарів та послуг для багатьох підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4313
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)
Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Обліково-фінансовий факультет) - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
29_Студ_коф_2017_129.pdf224,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.