Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4595
Назва: Соціальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоздатності підприємств
Social marketing as a tool for enhancing enterprise competitiveness.
Автори: Панухник, О. В.
Плекан, У. М.
Panukhnyk, O.
Plekan, U.
Ключові слова: соціальна відповідальність
маркетинг
підприємство
конкурентоздатність
social responsibility
marketing
enterprise
competitiveness
Дата публікації: 2017
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Панухник О. В. Соціальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоздатності підприємств / О. В. Панухник, У. М. Плекан // Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб‘єктів господарювання: освітньо-наукові та виробничі засади : матеріали ІІ міжнарод. наук.-практ. конф., 22-24 листопада 2017 р., Миколаїв. - Миколаїв : МНАУ, 2017. - С. 387-388.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано необхідність впровадження соціально-відповідального маркетингу на вітчизняних підприємствах. Розкрито основні принципи та положенння соціально- відповідального маркетингу.
The importance of implementing socially responsible marketing to domestic enterprises were grounded. Basic principles and positions of socially responsible marketing was disclosed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4595
Розташовується у зібраннях:Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб‘єктів господарювання - 2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
abstracts2017-11-22-387-388.pdf367,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.