Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4806
Назва: Стратегії міжнародного аграрного маркетингу
Strategies of International Agrarian Marketing
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Ключові слова: типи міжнародного комплексу маркетингу
Форми міжнародного маркетингу
Типи товару
Характеристика експортного товару
Стратегії міжнародного аграрного маркетингу
середовище міжнародного аграрного маркетингу
міжнародні маркетингові дослідження на аграрних ринках
комплекс маркетингу
товарні стратегії
цінові стратегії на зовнішніх ринках
Strategies of international agrarian marketing
environment of international agrarian marketing
international agrarian marketing researches
marketing complex
products strategies
price strategies in external markets
Дата публікації: 2018
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Стратегії міжнародного аграрного маркетингу [Електронний ресурс] : метод. реком. для виконання контрольної роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навчання / уклад. В. М. Стамат. — Електрон. текст. дані. – Миколаїв : МНАУ, 2018. – 88 с.
Короткий огляд (реферат): У методичних рекомендаціях показано структуру і зміст виконання контрольної роботи з дисципліни «Стратегії міжнародного аграрного маркетингу», у яких висвітлюються основи міжнародної маркетингової діяльності підприємства: дослідження ринку, розробка комплексу маркетингу, функціональне забезпечення маркетингової діяльності. Дані методичні рекомендації складаються з трьох основних розділів. Перший розділ містить вимоги до виконання контрольної роботи. У другому розділі надаються варіанти контрольних робіт. Третій розділ містить методичні рекомендації по виконанню практичного завдання контрольної роботи. У кінці методичних рекомендацій наводиться список рекомендованої літератури та додаток вибору варіанту контрольної роботи.
The structure and content of the course “Strategies of international agrarian marketing” are shown in the methodical recommendations. The variants of control work, practical tasks and exam questions are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4806
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stratehii mizhnarodnoho ahrarnoho marketynhu.pdf722,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.