Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4806
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.date.accessioned2018-11-05T09:01:07Z-
dc.date.available2018-11-05T09:01:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСтратегії міжнародного аграрного маркетингу [Електронний ресурс] : метод. реком. для виконання контрольної роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 "Менеджмент" другого (магістерського) рівня вищої освіти заочної форми навчання / уклад. В. М. Стамат. — Електрон. текст. дані. – Миколаїв : МНАУ, 2018. – 88 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4806-
dc.description.abstractУ методичних рекомендаціях показано структуру і зміст виконання контрольної роботи з дисципліни «Стратегії міжнародного аграрного маркетингу», у яких висвітлюються основи міжнародної маркетингової діяльності підприємства: дослідження ринку, розробка комплексу маркетингу, функціональне забезпечення маркетингової діяльності. Дані методичні рекомендації складаються з трьох основних розділів. Перший розділ містить вимоги до виконання контрольної роботи. У другому розділі надаються варіанти контрольних робіт. Третій розділ містить методичні рекомендації по виконанню практичного завдання контрольної роботи. У кінці методичних рекомендацій наводиться список рекомендованої літератури та додаток вибору варіанту контрольної роботи.uk
dc.description.abstractThe structure and content of the course “Strategies of international agrarian marketing” are shown in the methodical recommendations. The variants of control work, practical tasks and exam questions are offered.-
dc.language.isootheruk
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk
dc.subjectтипи міжнародного комплексу маркетингуuk
dc.subjectФорми міжнародного маркетингуuk
dc.subjectТипи товаруuk
dc.subjectХарактеристика експортного товаруuk
dc.subjectСтратегії міжнародного аграрного маркетингу-
dc.subjectсередовище міжнародного аграрного маркетингу-
dc.subjectміжнародні маркетингові дослідження на аграрних ринках-
dc.subjectкомплекс маркетингу-
dc.subjectтоварні стратегії-
dc.subjectцінові стратегії на зовнішніх ринках-
dc.subjectStrategies of international agrarian marketing-
dc.subjectenvironment of international agrarian marketing-
dc.subjectinternational agrarian marketing researches-
dc.subjectmarketing complex-
dc.subjectproducts strategies-
dc.subjectprice strategies in external markets-
dc.titleСтратегії міжнародного аграрного маркетингуuk
dc.titleStrategies of International Agrarian Marketing-
dc.typeBookuk
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stratehii mizhnarodnoho ahrarnoho marketynhu.pdf722,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.