Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлійник, Віктор Васильович-
dc.contributor.authorСамойленко, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorРучинська, Наталія Сергіївна-
dc.contributor.authorOliynyk, Victor-
dc.contributor.authorSamoilenko, Oleksandr-
dc.contributor.authorRuchynska, Nataliia-
dc.date.accessioned2018-11-27T07:47:03Z-
dc.date.available2018-11-27T07:47:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationOliynyk V. Method of automated assessment of results of laboratory work execution on applied mathematics by applicants of higher education / V. Oliynyk, O. Samoilenko, N. Ruchynska // Information technologies and learning tools. - 2018. - T. 66. - Vol. 4. - P. 162-172.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/4938-
dc.description.abstractIn the context of reforming education in Ukraine, electronic systems for managing the learning process and web resources of educational disciplines as components of these systems are widely introduced into the educational process. The need to improve the quality of education and the effectiveness of monitoring the knowledge of applicants for higher education have led to an increase of interest in automated knowledge assessment. Laboratory classes play a leading role in developing skills and application of the acquired knowledge. The effectiveness of using computer technology in laboratory classes depends on the qualitative methodology for conducting them through the academic discipline web resource tools and the automated evaluation of learners' knowledge and acquired skills. The paper justifies the relevance of automated assessment of students' knowledge and skills for higher education, describes the methodology for conducting laboratory classes using the web resource tools of the academic discipline and the technology of automated knowledge and skills assessment based on the results of students' laboratory assignments. The key idea of the proposed methodology is phased approach to the laboratory work implementation inside and outside the classroom through the academic discipline web resource tools, which includes the preparation manual and automatic access to the laboratory work, implementation and defence of laboratory work with the automated assessment of the corresponding reports. The technology of automated laboratory work assessment is understood as a technology of quality assessment in higher education. To determine whether the answer is correct the relevant algorithms have been incorporated into the web resources of the training course.uk
dc.description.abstractВ умовах реформування освіти в Україні широке впровадження в освітній процес отримали електронні системи управління навчальним процесом і веб-ресурси навчальних дисциплін як складові цих систем. Необхідність підвищення якості освіти й ефективності контролю знань здобувачів вищої освіти зумовила зростання інтересу до автоматизованого оцінювання знань. Провідну роль у формуванні навичок і застосуванні набутих знань відіграють лабораторні заняття. Ефективність використання комп’ютерних технологій на лабораторних заняттях залежить від якісної методики їх проведення в умовах веб-ресурсу навчальної дисципліни й автоматизованого оцінювання сформованих знань і набутих навичок здобувачів вищої освіти. У роботі обґрунтовано актуальність автоматизації оцінювання знань і вмінь здобувачів вищої освіти, описано методику проведення лабораторних занять з прикладної математики з використанням засобів веб-ресурсу навчальної дисципліни й технологію автоматизованого оцінювання сформованих знань і набутих навичок здобувачів за результатами виконання лабораторних робіт. Ключовою ідеєю запропонованої методики є поетапне виконання лабораторної роботи в аудиторії і позааудиторно в умовах веб-ресурсу навчальної дисципліни, що містить підготовку й автоматизоване отримання допуску до лабораторної роботи, виконання і захист лабораторної роботи із автоматизованим оцінюванням відповідно оформлених звітів. Під технологією автоматизованого оцінювання результатів виконання лабораторних робіт розуміють таку технологію оцінювання якості освоєння здобувачем вищої освіти відповідного навчального матеріалу, за якої для визначення ступеня правильності відповіді задіюються закладені у веб-ресурсі навчальної дисципліни алгоритми.-
dc.language.isootheruk
dc.subjectautomated knowledge assessmentuk
dc.subjectlaboratory workuk
dc.subjectweb resource of the academic disciplineuk
dc.subjectавтоматизоване оцінюванняuk
dc.subjectлабораторні роботиuk
dc.subjectвеб-ресурс навчальної дисципліниuk
dc.titleMethod of automated assessment of results of laboratory work execution on applied mathematics by applicants of higher educationuk
dc.titleМетодика автоматизованого оцінювання результатів виконання лабораторних робіт з прикладної математики здобувачами вищої освіти-
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2303-10868-1-PB.pdf413,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.