Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5215
Назва: Управління конкурентоспроможністю автотранспортного підприємства
Інші назви: Motor Transport Enterprise Competitiveness Management
Автори: Борисюк, І. О.
Borysiuk, Iryna
Мельник, К. О.
Meljnyk, Kateryna
Ключові слова: конкуренція
конкурентоспроможність
конкурентні переваги
управління конкурентоспроможністю автотранспортного підприємства
фактори
методи
принципи
функції
competition
competitiveness
competitive advantages
motor transport enterprise competitiveness management
factors
methods
principles
functions
Дата публікації: 2018
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Борисюк І. О. Управління конкурентоспроможністю автотранспортного підприємства / І. О. Борисюк, К. О. Мельник // Modern Economics. - 2018. - Вип. 12. - С. 6-11. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V12(2018)-01.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальним питанням управління конкурентоспроможністю автотранспортного підприємства. Розглянуто підходи щодо визначення та інтерпретації поняття конкуренції та конкурентоспроможності послуг, сформовано схему управління конкурентоспроможністю автотранспортного підприємства на основі системно-процесного підходу, визначено взаємозв’язок основних складових системи управління конкурентоспроможністю автотранспортного підприємства, проаналізовано цілі, завдання, методи, принципи та функції управління конкурентоспроможністю. Основними складовими елементами системи управління конкурентоспроможністю визначено: розробка концепції управління конкурентоспроможності автотранспортного підприємства, формування конкурентного потенціалу та системи конкурентних переваг підприємства, розробка стратегії управління конкурентоспроможністю автотранспортних послуг, комплексний механізм реалізації конкурентних переваг підприємства. Окреслено фактори зовнішнього і внутрішнього середовища автотранспортного підприємства, що впливають на формування конкурентного потенціалу та системи конкурентних переваг підприємства. Формування комплексної системи управління конкурентоспроможністю забезпечує успішне функціонування, фінансову стабільність і розвиток підприємства у конкурентному середовищі автотранспортних послуг, надання конкурентоздатних послуг, збільшення доходів і фінансових результатів підприємства, підвищення ефективності господарської діяльності та обґрунтованості прийняття управлінських рішень.
The article is devoted to the actual issues of a motor transport enterprise competitiveness management, since in the present situation every motor transport company faces the problem of assessing its competitiveness in order to strengthen the competitive advantages on the market and accordingly offer effective directions for their increase and find ways to manage the competitiveness of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5215
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2018. - Вип. 12

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
borysiuk.pdf285,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.