Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5296
Назва: Споживча поведінка на ринку туристичних послуг регіону
Інші назви: Consumer behavior at the market of tourist services of the region
Потребительское поведение на рынке туристических услуг региона
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Колесник, Вікторія Михайлівна
Kolesnyk, Viktoriia
Смирнова, А. А.
Савченко, Н. С.
Smyrnova, A. A.
Savchenko, N. S.
Ключові слова: туристичний ринок
споживча поведінка
споживчі мотивації
маркетинг туризму
маркетингове дослідження
туристичні послуги
сегментація споживачів
tourist market
consumer behavior
consumer motivations
tourist marketing
marketing research
tourist services
consumer segmentation
Дата публікації: 2018
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Стамат В. М. Споживча поведінка на ринку туристичних послуг регіону / В. М. Стамат, А. А. Смирнова, Н. С. Савченко // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2018. – Вип. 4 (100). - С. 23-34. - DOI: 10.31521/2313-092X/2018-4(100)-4.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено результати маркетингових досліджень споживчої поведінки та мотивацій на ринку туристичних послуг регіону. Зазначено комплексну оцінку туристичних послуг в Україні та за кордоном. Виявлено зв’язок поведінки споживачів залежно від рівня середньомісячного доходу, статі, частоти подорожей за кордон та віку на основі використання непараметричних методів статистики. Здійснено сегментацію споживачів туристичних послуг та надано їх характеристику за психографічними та поведінковими критеріями.
The article represents the results of marketing research of consumer motivations at the market of tourist services of the region. The comprehensive assessment of tourist services in Ukraine and abroad is done. The article presents the analysis of consumer behavior depending on the level of average monthly income, gender, frequency of travel abroad and age. The analysis is made on the basis of the use of non-parametric methods of statistics. Consumer segmentation of tourist services is carried out and their characteristics are described according to psychographic and behavioral criteria.
В статье освещены результаты маркетинговых исследований потребительского поведения и мотиваций на рынке туристических услуг региона. Указана комплексная оценка туристических услуг в Украине и за границей. Выявлена связь поведения потребителей в зависимости от уровня среднемесячного дохода, пола, частоты путешествий за границу и возраста на основе использования непараметрических методов статистики. Сделана сегментация потребителей туристических у слуг и предоставлена их характеристика по психографическим и поведенческим критериям.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5296
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2018. - Вип. 4 (100)
Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n100v4r2018stamat.pdf548,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.