Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5454
Назва: АНАЛІЗ МАРКЕТИНГУ КОВБАСНИХ ВИРОБІВ У М.ХЕРСОН
Автори: Чернишов, Ігор В'ячеславович, науковий керівник
Чернышев, Игорь Вячеславович, научный руководитель
Chernyshev, Igor, scientific director
Вербицький, Ю.А.
Ключові слова: споживач
ковбаса
реалізація
структура
Дата публікації: 2018
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Короткий огляд (реферат): В статті представлено аналіз ринку ковбасних виробів на основі власних досліджень автора. Аналіз виконано на основі маркетологічних досліджень у мережі «Фоззі-Фуд» м. Херсона та області. Наведено основні показники структури реалізації ковбасних виробів, переваги споживачів, стан ринку ковбасних виробів.
Опис: Вербицький Ю. А. Аналіз маркетингу ковбасних виробів у м. Херсон / Ю. А. Вербицький // Студентський науковий вiсник [МНАУ]. Сільськогосподарські науки. - 2018. - Вип. 1 (11). - С. 31-33.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5454
Розташовується у зібраннях:Статті студентів МНАУ
Студентський науковий вісник [МНАУ]. Сільськогосподарські науки. - 2018. - Вип. 1 (11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
studentresearchjournal160-06.pdf186,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.