Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5588
Назва: Залучення споживачів до створення конкурентоспроможної ринкової пропозиції в контексті клієнтоорієнтованого підходу
Інші назви: Attracting Consumers to Create Competitive Market Supply in the Context of a Customer-Oriented Approach
Автори: Антипцева, О. Ю.
Гусаров, О. О.
Обидєннова, Т. С.
Antyptseva, Olena
Gusarov, Oleksandr
Obydiennova, Tetiana
Ключові слова: маркетинг залучення
відкриті інновації
персоналізована цінність
віртуальна інтеграція споживача
паритет інтересів
задоволеність і лояльність клієнтів
attraction marketing
open innovation
personalized value
virtual consumer integration
parity of interests
customer satisfaction and loyalty
Дата публікації: 2019
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Антипцева О. Ю. Залучення споживачів до створення конкурентоспроможної ринкової пропозиції в контексті клієнтоорієнтованого підходу / О. Ю. Антипцева, О. О. Гусаров, Т. С. Обидєннова // Modern Economics. - 2019. - Вип. 13. - С. 7-12. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V13(2019)-01.
Короткий огляд (реферат): The study of the phenomenon of attracting consumers to create a competitive market offer is dictated by the business need to look for new ways of production and provide the consumer with personali zed value while ensuring economic efficiency to the business entity and the need to solve the problem of laying out new market territories and their content, is becoming one of the most urgent tasks for domestic enterprises, who are trying to survive and achieve prosperity in the face of increasing globalization of trends in the growing international competition.
The study of the phenomenon of attracting consumers to create a competitive market offer is dictated by the business need to look for new ways of production and provide the consumer with personali zed value while ensuring economic efficiency to the business entity and the need to solve the problem of laying out new market territories and their content, is becoming one of the most urgent tasks for domestic enterprises, who are trying to survive and achieve prosperity in the face of increasing globalization of trends in the growing international competition.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5588
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2019. - Вип. 13

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
antyptseva.pdf315,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.