Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5658
Назва: Маркетингові інструменти та їх вплив на стабілізацію економічного стану підприємства
Інші назви: Marketing Means and their Influence on the Stabilization of Enterprise Economic Condition
Автори: Ставська, Ю. В.
Stavska, Uliya
Ключові слова: маркетинг
прибуток
економічна ефективність
підприємство
антикризове управління
ринок
marketing
profit
economic efficiency
enterprise
crisis management
market
Дата публікації: 2019
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Ставська Ю. В. Маркетингові інструменти та їх вплив на стабілізацію економічного стану підприємства / Ю. В. Ставська // Modern Economics. - 2019. - Вип. 13. - С. 227-232. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V13(2019)-35.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено місце маркетингу в господарському середовищі підприємства. Представлено підходи до визначення ефективності маркетингових рішень під час антикризового управління на основі досліджень думки вітчизняних та зарубіжних вчених. Розкрито концепцію маркетингу в умовах нестабільності господарської діяльності підприємства. Виявлено, що особливість маркетингу полягає в опосередкованому впливі на стабілізацію фінансового стану організації. Разом із цим, проведення ефективних маркетингових заходів забезпечує прибутковість господарюючого суб’єкта. Для оцінки непрямого впливу маркетингу запропоновано ланцюжок показників в наступній послідовності: маркетингові активи - маркетингові результати - вартість фірми. Досліджено маркетингову модель PIMS, яка дозволяє виявити силу впливу маркетингу на величину прибутковості організації. Запропоновано використовувати поточні зарубіжні напрацювання в галузі вивчення впливу маркетингу на фінансові показники й адаптувати ці підходи стосовно українського ринку.
The article deals to the definition of the marketing place in the economic environment of the enterprise. In the new economic conditions, the role of marketing as a strategic tool increases significantly, and the organization’s ability to respond to market challenges allows it to develop steadily.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/5658
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2019. - Вип. 13

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stavska.pdf310,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.