Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6078
Назва: Стратегії міжнародного аграрного маркетингу
Інші назви: Strategies of International Agrarian Marketing
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Ключові слова: Стратегії міжнародного аграрного маркетингу
середовище міжнародного аграрного маркетингу
міжнародні маркетингові дослідження на аграрних ринках
комплекс маркетингу
товарні стратегії
цінові стратегії на зовнішніх ринках
Strategies of international agrarian marketing
environment of international agrarian marketing
international agrarian marketing researches
marketing complex
products strategies
price strategies in external markets
Дата публікації: 2019
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Стратегії міжнародного аграрного маркетингу [Електронний ресурс] : метод. реком. для практичних робіт здобувачів вищої освіти спеціальності 073 "Менеджмент" денної та заочної форми навчання / уклад. В. М. Стамат. - Електрон. текст. дані. - Миколаїв : МНАУ, 2019. - 93 с.
Короткий огляд (реферат): У методичних рекомендаціях показано структуру і зміст курсу “Стратегії міжнародного аграрного маркетингу”. Надано практичні завдання та тестові питання для закріплення матеріалу.
The structure and content of the course “Strategies of international agrarian marketing” are shown in the methodical recommendations. The practical tasks and tests questions are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6078
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stratehii mizhnarodnoho ahrarnoho marketynhu.pdf784,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.