Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6118
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧевганова, В. Я.-
dc.contributor.authorМіняйленко, В. Г.-
dc.contributor.authorМіняйленко, І. В.-
dc.contributor.authorШвед, В. М.-
dc.contributor.authorCevhanova, Vira-
dc.contributor.authorMiniailenko, Valentin-
dc.contributor.authorMiniailenko, Inna-
dc.contributor.authorShved, Valeria-
dc.date.accessioned2019-08-06T06:51:13Z-
dc.date.available2019-08-06T06:51:13Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationОсобливості застосування бенчмаркінгу для оцінювання потенціалу транспортної компанії / В. Я. Чевганова, В. Г. Міняйленко, І. В. Міняйленко, В. М. Швед // Modern Economics. - 2019. - № 14. - С. 272-278. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V14(2019)-42.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6118-
dc.description.abstractУ статті розглянуто метод бенчмаркінгу, що є одним з інструментів вивчення конкурентного середовища, який дає можливість оцінити ефективність функціонування транспортного підприємства на ринку. Визначено переваги та недоліки таких видів бенчмаркінгу, як: внутрішній бенчмаркінг, зовнішній бенчм аркінг, конкурентний бенчмаркінг та функціональний бенчмаркінг. Сформовано етапи його проведення та визначено його головні завдання. Застосовано метод бенчмаркінгу для визначення конкурентоздатності підприємства на ринку транспортних послуг. Проведено оцінювання якості основних видів послуг транспортних компаній та їх порівняння за допомогою використання бенчмаркінгу. У результаті проведеного аналізу запропоновано заходи щодо покращення діяльності транспортного підприємства.uk_UA
dc.description.abstractUkraine's transition to a market economy has led to an increase in competition in the market. An enterprise must be competitive to operate effectively on the market but it is only possible to achieve it if it examines the activities and strategies of managing existing competitors and market leaders. Today, the market of transport in Ukraine is developed and competitive. But, in the presence of large enterprises of monopolies, small and medium -sized enterprises cannot compete and bankrupt. One of the tools for studying competitors is benchmarking. When using benchmarking, an organization has the ability to assess its performance, compare it with its leaders and competitors, and identify areas for improvement for its development.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectбенчмаркінгuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectпотенціалuk_UA
dc.subjectтранспортна компаніяuk_UA
dc.subjectbenchmarkinguk_UA
dc.subjectestimationuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectpotentialuk_UA
dc.subjecttransport companyuk_UA
dc.titleОсобливості застосування бенчмаркінгу для оцінювання потенціалу транспортної компаніїuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of Benchmarking Application for Evaluation of the Transport Company's Potentialuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2019. - Вип. 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
cevhanova.pdf494,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.