Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6127
Назва: Освіта впродовж життя: застосування європейського досвіду в розробленні та реалізації стратегії інтегрованого розвитку міст України
Інші назви: Life Long Learning: Promotion of the European Experience for Development and Implementation of Strategies of Integrated Urban Development in Ukraine
Автори: Григор’єва, О. В.
Шикіло, А. В.
Іщенко, О. С.
Hryhoryeva, Olesya
Shikilo, Anastasiya
Ischenko, Оksana
Ключові слова: освіта впродовж життя
програма безперервної освіти
Erasmus+
інтегрований розвиток
європейський досвід
education
lifelong education
program lifelong learning
integrated development
European experience
Дата публікації: 2019
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Григор’єва О. В. Освіта впродовж життя: застосування європейського досвіду в розробленні та реалізації стратегії інтегрованого розвитку міст України / О. В. Григор’єва, А. В. Шикіло, О. С. Іщенко // Modern Economics. - 2019. - № 14. - С. 72-76. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V14(2019)-11.
Короткий огляд (реферат): Визначено актуальність питань формування системи безперервної освіти для задоволення сучасних потреб людини та викликів сьогодення. Підкреслено, що застосування безперервної освіти дає можливості не лише капіталізації людського потенціалу, а й створює умови розвитку міст, територій та навіть країн. Зазначено, що безперервна освіта для держави – це сфера соціальної політики; для суспільства – це умова відтворення та розвитку професійного та культурного потенціалу країни; для світового товариства – це спосіб розв’язання глобальних проблем людства. Проаналізовано європейський досвід формування безперервної системи освіти, зокрема програми «Освіта впродовж життя» 2007-2013 років; сучасну багатопрофільну програму освіти молоді «Erasmus+». Досліджено вплив сучасних освітніх процесів на формування стратегій інтегрованого розвитку європейських міст на прикладі стратегії розвитку Берліна до 2030 року. Розглянуто та підкреслено актуальність запозичення європейського підходу до розроблення та реалізації стратегій інтегрованого розвитку міст України на прикладі затвердженої Концепції інтегрованого розвитку міста Полтави до 2030 року.
The rapid pace of development and qualitative changes in technology and technology, information society, processes of globalization and the expansion of communication capabilities require a person to continuously update and modernize knowledge, improve their own skills and competences, respond quickly to the needs and calls of the economic system and public relations. All this together proves the need of a person in continuous, continuous education, which not only gives the opportunity to stay in his working city, to realize his professional abilities, to build a career and to provide the necessary level of income, but also to feel comfortable in society. However, the problem of uninterrupted education is much wider, because it provides opportunities not only for the capitalization of human potential, but also creates conditions for the development of cities, territories and even countries. Purpose. The purpose of the article is to analyze the European experience of developing a system of continuous education and its impact on the development of cities and countries in Europe; determining the possibility of borrowing European experience in life-long education organization to ensure integrated urban development in Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6127
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2019. - Вип. 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
hryhoryeva.pdf463,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.