Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6272
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorIndah Raya, Permata-
dc.contributor.authorWahab, Zakaria-
dc.contributor.authorMuchsin Saggaf, Shihab-
dc.contributor.authorHanafi, Agustina-
dc.date.accessioned2019-10-02T10:57:53Z-
dc.date.available2019-10-02T10:57:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationThe Effects of Mediating Consumer-Based Brand Equity and Moderate Income on Endorser Credibility with Buying Interest / Indah Raya Permata, Wahab Zakaria, Muchsin Saggaf Shihab, Hanafi Agustina // Modern Economics. - 2019. - № 16. - С. 11-20. - DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V16(2019)-02.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6272-
dc.description.abstractThe purpose of this study is to determine the moderating effect of consumer-based brand equity and income moderation on endorsers’ credibility with buying interest. Respondents in this study were internet users who had seen Safi endorsements on social media —Youtube and Instagram—but had not yet purchased the product. The research design used was systematic random sampling. This study used 240 samples. Data was collected using a questionnaire distributed online through Instagram. Analysis of this study used the Partial Least Square (PLS) program.uk_UA
dc.description.abstractДослідження спрямоване на визначення стримуючого впливу споживчого капіталу бренду та помірності доходів на кредитоспроможність індосантів із зацікавленням у купівлі. Респонденти цього дослідження були користувачами Інтернету, які бачили Safi-індосаменти у соціальних мережах Youtube та Instagram, але ще не придбали продукт. Дослідження базувалося на основі систематичної вибірки. Зразки, використані в цьому дослідженні, за кількістю становили 240. Збір даних здійснювався за допомогою анкети, розповсюдженої в мережі Інтернет через історію Instagram. Для аналізу даних цього дослідження використовувалась програма Partial Least Square (PLS).-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectconsumer-based brand equityuk_UA
dc.subjectincomeuk_UA
dc.subjectcredibilityuk_UA
dc.subjectспоживчий капітал брендуuk_UA
dc.subjectдохідuk_UA
dc.subjectнадійністьuk_UA
dc.titleThe Effects of Mediating Consumer-Based Brand Equity and Moderate Income on Endorser Credibility with Buying Interestuk_UA
dc.title.alternativeВплив опосередкованого споживчого капіталу бренда та помірного доходу на надійність користувачів із купівельним інтересомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2019. - Вип. 16

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
indah.pdf646,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.