Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 28.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2010Маркетингова система збуту молочної продукціїЗолотих, Ірина Борисівна; Золотых, Ирина Борисовна; Zolotykh, Irina
2013Сучасний стан садівництва та логістика реалізаційної діяльності садівничих підприємств Миколаївської областіСіренко, Наталя Миколаївна; Сиренко, Наталья Николаевна; Sirenko, Natalya; Нікітіна, Регіна Євгенівна; Никитина, Регина Евгеньевна; Nikitina, Regina
2018Імплементація маркетингу у сільському туризмі як прагматичний засіб розвитку галузіЧумаченко, Ю. С.; Chumachenko, Yuliia; Чумаченко, Є. С.; Чумаченко, Е. С.; Chumachenko, Evgeniya
2018Збутова діяльність як складова частина господарської діяльності підприємстваМатвієць, О. В.; Кошівська, М. В.; Matviyets, Olga; Koshivska, Maryna
2007Маркетингова діяльність сільськогосподарських підприємств Братського районуСтамат, Вікторія Михайлівна; Stamat, Viktoriia; Колесник, Вікторія Михайлівна; Kolesnyk, Viktoriia; Фомін, Денис Миколайович; Фомин, Денис Николаевич; Fomin, Denys
2018Виробництво та маркетинг органічної сільськогосподарської продукції в УкраїніКотикова, Олена Іванівна; Kotykova, Olena; Тен, І. В.; Ten, I. V.
2019Маркетингові інструменти та їх вплив на стабілізацію економічного стану підприємстваСтавська, Ю. В.; Stavska, Uliya
2019Маркетинговий аналіз ринку олійного насіння та плодових маслинТанасійчук, А. М.; Дячук, М. В.; Ваколюк, А. І.; Tanasychuk, A.; Dyachuk, N.; Vakoliuk, A.
2019Маркетингові підходи до вибору оптимального каналу збуту фермерської продукціїГолубєв, А. В.; Holubiev, Andrii
2019Маркетингові складові підприємницького потенціалу як підґрунтя до масштабування бізнесуСолопун, Н. М.; Solopun, Nataliya