Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6433
Назва: Обліково-економічне обґрунтування товарно-продуктових стратегій підприємства
Інші назви: Accounting and economic grounds for commodity and production strategies of the enterprise
Автори: Усикова, Олена Миколаївна
Usykova, Olena
Ключові слова: якісна оцінка
інвестиції
комплексний аналіз інвестицій
пріоритетні технології
коефіцієнт кореляції
qualitative assessment
investments
integrated investment analysis
priority technologies
correlation coefficient
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Усикова О. М. Обліково-економічне обґрунтування товарно-продуктових стратегій підприємства / О. М. Усикова // Вісник Приазовського державного технічного університету. Серія: Економічні науки. – Маріуполь : ДВНЗ «Приазовський державний технічний університет». – 2018. - Вип. 36.– C. 234-239.
Короткий огляд (реферат): Обліково-економічне обґрунтування товарно-продуктових стратегій підприємства (сьогодні надзвичайно актуальною залишається достовірна оцінка інвестиційної спроможності галузі, надійне і достовірне встановлення інвестиційних пріоритетів. Тому вибір найбільш привабливих проектів повинен здійснюватись за системою критеріїв та параметрів, що відображають специфіку галузі та її інвестиційні пріоритети. Саме від обґрунтованості рішень, прийнятих на стадії формування інвестиційного портфеля галузі залежить результативність функціонування підприємств на ринку, ступінь вирішення поставлених завдань і досягнення цілей. Мета даної пропозиції полягає в розробці рекомендацій щодо наукового обґрунтування методики відбору інвестицій на основі ефективної комплексної діагностики галузі виробництва молокопродуктів. Створення нового підходу до прогнозного аналізу комплексної привабливості проектів визначається потребою достовірного врахування не лише їх комерційних характеристик, але й їх вплив на надійність функціонування (в першу чергу - на обсяги і структуру зобов’язань) підприємства-замовника проекту та галузі в цілому. Переважна більшість методик оцінки проектів пропонує традиційний набір інвестиційних параметрів, що не задовольняє потребам комплексності оцінки, решта, зокрема новітні розробки не враховують специфіки інвестування галузі. Зазначені недоліки долає підхід, що передбачає перегляд існуючих критеріїв, їх суттєве розширення і сполучення).
Accounting and economic grounds for commodity and production strategies of the enterprise it is expedient to consider enhancement of the efficiency of the enterprise's activity to improve the technology of production of certain types of products in accordance with the substantiated product strategy in the previous section. The strategic development of any enterprise is closely linked to the implementation of investments, which should ensure the updating of technologies, expansion of the range of products, improving the efficiency of the enterprise as a whole. Today, an accurate assessment of the investment capacity of the industry, reliable and reliable establishment of investment priorities remains extremely relevant. Therefore, the selection of the most attractive projects should be carried out according to a system of criteria and parameters that reflect the specifics of the industry and its investment priorities. It is very important to make a fair decision about investing in the dairy industry with a comprehensive analysis of external and internal factors. To the external ones we refer to those that actually formed in the market and which form the terms of the project implementation, conditioned by the project and reflect its main characteristics. Internal factors are those that reflect the impact of the project on the company that implements it. The combination of these factors, in our opinion, forms the reliability of the project. In the framework of this study, the significance of these factors was studied in order to develop certain recommendations for the implementation of the proposed methodology in practice. For this purpose, marketing researches of market capacity in relation to industry products and dynamics of its changes were used; a retrospective budget analysis of the structure, volume of investments in the implemented projects of the industry and expenses for the promotion of product projects. A number of characteristics were established solely by analytical methods - structural-analytical and factor-analytical, but the overwhelming part of the restrictions was determined by combining statistical and expert methods.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6433
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Усикова_ВІСНИК ЕН 36.pdf191,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.