Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/671
Назва: Діяльнісний підхід у процесі теоретичної підготовки майбутніх менеджерів.
Деятельностный подход в процессе теоретической подготовки будущих менеджеров.
An active approach to the process of theoretical training of future managers.
Автори: Кірей, Катерина Олександрівна
Кирей, Екатерина Александровна
Kirey, Ekaterina
Ключові слова: професійні знання
майбутні менеджери
принцип активності навчання
активні методи навчання
комп’ютерні мережі та телекомунікації
профессиональные знания
будущие менеджеры
принцип активности обучения
активные методы обучения
компьютерные сети и телекоммуникации
professional knowledge
future managers
principle of active learning
active methods of learning
computer networks and telecommunications
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Кірей К. О. Діяльнісний підхід у процесі теоретичної підготовки майбутніх менеджерів / К. О. Кірей // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. — К. ; Вінниця : Планер, 2012. — Вип. 32. — С. 309-312.
Короткий огляд (реферат): Нині у системі вищої освіти спостерігається підвищення інтересу до активного оволодіння професійними знаннями з боку студентів економічних спеціальностей. Принцип активності навчання у системі вищої економічної освіти набуває особливої актуальності. Проте, аналіз літератури з проблеми дослідження підготовки фахівців економічного профілю у ВНЗ вказує, зокрема, на недостатність висвітлення питань з використання активних методів навчання в контексті нових економічних умов у майбутніх менеджерів у процесі проведення теоретичних занять з нормативних дисциплін циклу природничо-наукової та загальноекономічної підготовки. Метою статті є виклад на прикладі дисципліни «Комп’ютерні мережі та телекомунікації» методичних прийомів, що дозволяють реалізувати зазначене завдання.
В настоящее время в системе высшего образования наблюдается возрастание интереса к активному овладению профессиональными знаниями со стороны студентов экономических специальностей. Принцип активности обучения в системе высшего экономического образования становится особенно актуальным. Однако, анализ литературы по проблеме исследования подготовки специалистов экономического профиля в ВУЗах указывает, в частности, на недостаточное освещенные вопросов использования активных методов обучения в контексте новых экономических условий у будущих менеджеров в процессе проведения теоретических занятий по нормативным дисциплинам цикла естественнонаучной и общеэкономической подготовки. Целью статьи является изложение на примере дисциплины «Компьютерные сети и телекоммуникации» методических приемов, которые позволяют реализовать указанное задание.
At present there is a heightened interest to active acquiring of professional knowledge among students of economics departments in higher education system. The principle of active learning in system of higher education in economics becomes especially actual. However, analysis of literature about the issue of researching preparation of economics specialists indicates that there is insufficient number of clarified questions of use of active methods of learning. It is especially noted in the context of new economic conditions among future managers in the process of conducting practical classes in normative disciplines of natural sciences and general economics. The goal of the article is to describe methodical skills that allow for implementation of the indicated task based on 'Computer networks and telecommunications' discipline.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/671
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2012-kirey-dpptpmm.pdf353,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.