Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7809
Назва: Особливості менеджменту некомерційних організацій
Інші назви: Management Features of Non-Profit Organizations
Автори: Дуднєва, Ю. Е.
Обидєннова, Т. С.
Васильєва, М. О.
Dudnieva, Iuliia
Obydiennova, Tetiana
Vasylieva, Mariia
Ключові слова: некомерційні організації
технології управління
менеджмент
ефективність некомерційних організацій
non-profit organizations
management technologies
management
efficiency of non-profit organizations
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Дуднєва Ю. Е., Обидєннова Т. С., Васильєва М. О. Особливості менеджменту некомерційних організацій. Modern Economics. 2020. № 21(2020). С. 84-88. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V21(2020)-13.
Короткий огляд (реферат): Тенденцією сучасного етапу розвитку громадського сектору економіки є розширення його інституційної структури внаслідок залучення більшої кількості недержавних некомерційних організацій до виконання завдань, які ще недавно вважалися прерогативою держави. Це характерно практично для всіх розвинених країн і регіонів. В Україні в минулі роки некомерційним організаціям не приділяли особливої уваги з позиції менеджменту, але з розвитком ринкових відносин почалося досить цілеспрямоване впровадження в практику технології управління неприбутковими організаціями. Некомерційні організації перестали визначати себе замкнутими системами, що реалізовують свої статутні цілі за допомогою державних коштів. В одну з основних стратегій їх діяльності перетворилася орієнтація на потреби споживача. Для некомерційних організацій, для яких отримання прибутку не виступає основною метою, внутрішня організація є складною процедурою. Сьогодні число некомерційних організацій з кожним роком зростає, оскільки діяльність некомерційних організацій сприяє розв’язанню соціально-значущих проблем суспільства і держави. Розглянуто основні типи некомерційних організацій, виявлено специфіку менеджменту неприбуткових організацій та визначені особливості використання технологій цільового управління в діяльності організацій некомерційного типу. Для ефективного виконання своєї основної соціальної місії некомерційним організаціям необхідно раціонально організовувати діяльність, оскільки створення потужного некомерційного сектору повинно розглядатися як важливий фактор забезпечення соціальної та політичної стабільності, покращення рівня стандартів життя і, як наслідок, стійкий розвиток країни.
Over the last decade, non-governmental non-profit organizations and other public organizations have significantly increased their activities in Ukraine. The trend of the current stage of development of the public sector of the economy is to expand its institutional structure by attracting an increasing number of non-governmental non-profit organizations to accomplish tasks that were recently considered the prerogative of the state. This is typical for almost all developed countries and regions. Purpose. The purpose of this article is to identify management features of nonprofit organizations, identify the main types of nonprofit organizations, and identify features of the use of target management technologies in the activities of nonprofit organizations. Results. Management of non-profit organizations is of particular relevance today, since non-profit organizations serve as a mediator between the state and the population, and when interacting with business, such organizations serve as an assistant in identifying and preventing non-financial risks, as well as help in shaping a positive image of the company. For nonprofit organizations for which profit is not the primary purpose, and the purpose of which is mainly based on incomplete principles and clear concepts, internal organization is a difficult procedure. And that is why the issue of research on the management of nonprofit organizations requires a deeper study and is currently the most relevant, because in non-profit organizations, together with the awareness of the possibility of participation in market relations, the very possibility of this participation, and the realization of themselves as an independent unit of market relations. This article defines the specifics of non-profit organizations management, identifies the main types of non-profit organizations, and specifies the features of the use of target management technologies in the activities of non-profit organizations. Conclusions. The conducted researches revealed management features of non-profit organizations. In order to effectively fulfill its core social mission, non-profit organizations need to be rationally organized, since the creation of a strong nonprofit sector must be seen as an important factor in ensuring social and political stability, improving living standards and, consequently, sustainable development of the country.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/7809
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2020. - Вип. 21.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dudnieva.pdf432,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.