Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8580
Назва: Розвиток маркетингу в сучасних умовах діджиталізації
Автори: Козаченко, Лілія Анатоліївна
Kozachenko, Liliya
Хоренженко, В. В.
Khorenzhenko, V.
Ключові слова: діджиталізація
маркетинг
маркетолог
цифровізація
бізнес-процеси
Дата публікації: 2020
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Короткий огляд (реферат): Розглянуто стан розвитку маркетингу сучасних умовах. Сформоване авторське визначення поняття «діджиталізація». Визначено обов’язки сучасних маркетологів, які працюють у сфері діджитал-маркетингу. Встановлено, що цифровізація може забезпечувати потреби населення та підтримувати довгострокову цінність бізнесу та його бізнес-процесів на ринку.
The state of development of marketing in modern conditions is considered. The author's definition of the concept of "digitalization" is formed. The responsibilities of modern marketers working in the field of digital marketing are defined. Digitalization can meet the needs of the population and maintain the long-term value of business and its processes in the market.
Опис: Козаченко Л. А., Хоренженко В. В. Розвиток маркетингу в сучасних умовах діджиталізації // Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти: матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 19-20 листопада 2020 р., м. Миколаїв 19-20 листопада 2020 року. Миколаїв : Миколаївський національний аграрний університет, 2020. С. 38-42.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8580
Розташовується у зібраннях:Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти - 2020
Статті (Обліково-фінансовий факультет)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38-42.pdf330,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.