Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8609
Назва: Пріоритетні напрями розвитку і застосування альтернативних інструментів діджитал-маркетингу
Інші назви: Priority Areas for the Development and Implementation of Alternative Digital Marketing Instruments
Автори: Загладько, В. О.
Zahladko, V.
Ключові слова: маркетинг
маркетингові канали
цифровий маркетинг
цифрові технології
цільова аудиторія
просування
персоналізований контент
marketing
marketing channels
digital marketing
digital technologies
target audience
promotion
personalised content
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Загладько В. О. Пріоритетні напрями розвитку і застосування альтернативних інструментів діджитал-маркетингу. Modern Economics. 2020. № 24(2020). С. 60-68. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V24(2020)-10.
Короткий огляд (реферат): У контексті динамічної конвергенції фізичного і цифрового світів, наявності неймовірного обсягу інформації про окремого споживача, критичного сприйняття соціумом традиційних форм реклами, підвищення ефективності обробки даних і комунікації, традиційний маркетинг еволюціонував в абсолютно нову, цифрову форму. Під впливом вищеперерахованих факторів відбулися оновлення та трансформація маркетингових каналів. Ці процеси створили умови для інтенсивного розвитку діджитал-маркетингу та розширення сфер його застосування. Сьогодні основним засобом комунікації між споживачами та брендами є цифрові технології, які кардинально змінили контекст і методи проведення маркетингових процесів. Цифрові канали є багатофункціональними, універсальними, практичними і ефективними. З цієї причини компанії все більшою мірою покладаються на цифрові канали для маркетингових комунікацій. Це пояснює постійне збільшення інвестицій в дослідження і розробку цифрових маркетингових інструментів. Попри велику кількість досліджень, теоретичні аспекти інструментарію діджитал-маркетингу розроблено недостатньо. Саме тому основною метою статті є дослідження концепції цифрового маркетингу та умов його формування, виокремлення особливостей інноваційних методів та інструментів цифрового маркетингу, аналіз особливостей і оцінка ефективності в сучасних економічних умовах. У статті було розкрито зміст терміну цифрового маркетингу. Обґрунтовано ключові прерогативи застосування цифрових каналів корпоративних стратегіях з просування продукції. Розглянуто основні стратегії, традиційні канали та методи діджитал-маркетингу. Досліджено пріоритетні напрями розвитку і застосування альтернативних інструментів сучасного діджитал-маркетингу, детально розглянуто наступні: штучний інтелект, машинне навчання, чатбот, відеомаркетинг, технології доповненої реальності й маркетинг впливу. Визначено основні характеристики заданих інструментів і надано критичну оцінку їхньої ефективності на основі аналізу та порівняння даних.
In the context of dynamic convergence of the physical and digital worlds, presence of an incredible amount of information about an individual consumer, critical perception of traditional forms of advertising by society, increased efficiency of data processing and communication, traditional marketing has evolved into a completely new model of digital marketing. Purpose. The principal purpose of this paper is to analyse the basis of the concept of digital marketing and the conditions of its formation; to highlight the features of innovative methods and instruments of digital marketing; to consider its characteristics and to assess effectiveness in the current economic environment. Results. The author developed a definition for digital marketing and highlighted the key advantages of applying digital channels in corporate strategies. A series of alternative instruments for modern digital marketing was analysed: artificial intelligence, machine learning, chatbot, video marketing, augmented reality and influencer marketing. The main characteristics of these instruments were defined, and a critical assessment of their effectiveness was provided based on the comprehensive analysis and data comparison. Conclusions. The modern consumers have full control over the internet media and the content they interact with, which strongly reduces or even eliminates the effectiveness of traditional marketing instruments. As a result, marketing specialists are forced to work in complex and changing circumstances. Today, the principal mean of communication between consumers and brands is digital technology, which has fundamentally changed the context and methods of conducting marketing processes. Digital channels proved to be multifunctional, versatile, practical and efficient. For that reason, companies are relying on digital channels for marketing communications to a greater extent. It justifies the fact why investment in research and development of new digital marketing instruments is constantly growing.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8609
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2020. - Вип. 24.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zahladko.pdf979,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.