Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8671
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДвуліт, З. П.-
dc.contributor.authorСокульський, Н. Р.-
dc.contributor.authorDvulit, Z.-
dc.contributor.authorSokulskyi, N.-
dc.date.accessioned2021-03-04T14:10:51Z-
dc.date.available2021-03-04T14:10:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДвуліт З. П., Сокульський Н. Р. Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу як маркетинговий інструмент в умовах пандемії. Modern Economics. 2020. № 23(2020). С. 50-55. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V23(2020)-08.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8671-
dc.description.abstractНа сьогодні корпоративна соціальна відповідальність є однією з найбільш важливих та необхідних передумов розвитку сучасного бізнесу. З кожним роком все більше вітчизняних компаній при формуванні власної стратегії діяльності використовують корпоративну соціальну відповідальність, оскільки у світовому бізнесі вона зарекомендувала себе як ефективний засіб формування сталого іміджу. Зазначимо, що пандемія коронавірусу COVID-19 значно вплинула на корпоративну соціальну відповідальність, пришвидшила її розвиток та збільшила прихильність до неї з боку багатьох компаній. У статті на основі проведених досліджень проаналізовано досвід корпоративної соціальної відповідальності в умовах пандемії. Окрім того, систематизовано різноманітні прогнози та статистичні дослідження світових та вітчизняних організацій, агентств і видань щодо корпоративної соціальної відповідальності. Обґрунтовано доцільність і ефективність використання корпоративної соціальної відповідальності як ефективного маркетингового інструменту в бізнесі в період глибокої невизначеності. Охарактеризовано проєкти такої відповідальності відомих українських компаній на час пандемії, а також досліджено корпоративну соціальну відповідальність, спрямовану на турботу про працівників. У результаті розроблено основні рекомендації для ефективної реалізації корпоративної соціальної відповідальності бізнесу у післякризовий період.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectпандеміяuk_UA
dc.subjectсоціально відповідальний бізнесuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectкризаuk_UA
dc.subjectcorporate social responsibilituk_UA
dc.subjectpandemicuk_UA
dc.subjectsocially responsible businessuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectcrisisuk_UA
dc.titleКорпоративна соціальна відповідальність бізнесу як маркетинговий інструмент в умовах пандеміїuk_UA
dc.title.alternativeCorporate Social Responsibility of Business as a Marketing Tool in a Pandemicuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2020. - Вип. 23.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dvulit.pdf873,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.