Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8687
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНовікова, О. С.-
dc.contributor.authorЧжан, Куан-
dc.contributor.authorNovikova, O.-
dc.contributor.authorZhang, K.-
dc.date.accessioned2021-03-09T08:25:52Z-
dc.date.available2021-03-09T08:25:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationНовікова О. С., Чжан Куан Аналіз розвитку електронної комерції в світі та КНР. Modern Economics. 2020. № 23(2020). С. 155-160. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V23(2020)-25.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/8687-
dc.description.abstractРозвиток економічної глобалізації призвів до стрімкого зростання внутрішньої та міжнародної торгівлі. Економічна глобалізація при цьому розглядається в контексті безперервного вдосконалення виробництва, пришвидшеного технологічного прогресу та безперервного покращення соціалізації та інтернаціоналізації економіки. Економічна активність країн та регіонів світу швидко виходить за свої географічні межі і супроводжується інтеграційними процесами взаємопов’язаності та взаємозалежності. Електронна комерція сама по собі не є унікальною технологією, вона являє собою новітній метод виконання транзакцій без використання паперу шляхом комунікацій через інтернет чи інші мережі цифрової передачі даних. Завдяки постійному розвитку інформаційних технологій та дедалі більшому обсягу світової торгівлі електронна комерція стала відігравати ключову роль в економічному зростанні КНР. Під впливом глобалізації електронна комерція набула специфічних рис та напрямів розвитку. Глобалізація мала різний вплив на процеси електронної торгівлі, але глобальний економічний розвиток завжди залишався основним її рушієм і суттєво вплинув на всі аспекти людського життя. У статті досліджуються всі етапи розвитку електронної торгівлі як у світі, так і окремо – в КНР, особлива увага приділена окремим тенденціям її розвитку останніми роками на етапі зрілості, коли завдяки процесам інтеграції та консолідації капіталів кілька платформ для онлайн торгівлі посіли провідне місце у світі за обсягами продажів. У дослідженні виокремлено основні переваги та недоліки такого виду торгівлі. Енергійний розвиток електронної комерції на сучасному етапі обумовлює необхідність вдосконалити та розробити деякі національні стратегії та правову систему. По-перше, пришвидшити побудову базових інформаційних мереж, домагатися якості та стандартизації у розвитку та побудувати платформу інформаційного розвитку, яка задовольняє суспільство. По-друге, вдосконалити правову систему торгівлі в Інтернеті. Необхідно вживати активних заходів для заохочення та підтримки традиційних підприємств та сприяти продажу їхньої продукції та послуг через інтернет.uk_UA
dc.description.abstractWith the development of economic globalization, people's lives have undergone earth-shaking changes. The so-called economic globalization refers to the continuous development of production, accelerating technological progress, and the continuing improvement of the socialization and internationalization of production. The business activities of countries and regions in the world are increasingly beyond the scope of a country and region accompanied by the integration process of connection and interdependence. E-commerce is a small development that offered a brand-new transaction method that uses an electronic paperless method for operations. With the continuous development of information technology and the increasing prosperity of global economic activities, e-commerce has played a vital role in the national economy. Purpose. The main stages of e-commerce development in the world and China are summarized in this article together with the positive and negative effects of globalization on e-commerce. Under the influence of globalization, e-commerce has different characteristics and orientations. This article mainly focuses on the pros and cons of e-commerce, the general stages of its development in the world, and China, directions, and conditions for upcoming growth. Results. For e-commerce, now is the time for vigorous development. Therefore, it is necessary to improve and develop some national strategies for electronic trading methods. The future development of e-commerce depends on strategy and the legal system. First, we need to accelerate the construction of information networks, seek quality and standardization in development, and build a reliable information development platform that satisfies the individual needs of all members of the society. Secondly, it is needed to improve the legal system for online trade and take active measures to encourage and support more traditional enterprises and relocating their products and services to online selling platforms. National authorities should strengthen planning and guidance to ensure the healthy and stable development of e-commerce. Conclusions. Globalized economic activities have brought a broader market to e-commerce, but it still has the potential for future growth. For future business development, it is needed to control the integration processes and improve the system to make it better to serve the public.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectекономічне зростанняuk_UA
dc.subjectелектронна торгівляuk_UA
dc.subjectB2Buk_UA
dc.subjectB2Cuk_UA
dc.subjectстадії розвитку електронної комерціїuk_UA
dc.subjecte-commerceuk_UA
dc.subjectglobalizationuk_UA
dc.subjecteconomic growthuk_UA
dc.subjecte-tradeuk_UA
dc.subjectstages of e-commerce developmentuk_UA
dc.titleАналіз розвитку електронної комерції в світі та КНРuk_UA
dc.title.alternativeAnalyses of the E-Commerce Development in the World and Chinauk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2020. - Вип. 23.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
novikova.pdf845,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.