Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9060
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОгієнко, Альона Володимирівна-
dc.contributor.authorOhiienko, Alona-
dc.date.accessioned2021-04-07T11:06:21Z-
dc.date.available2021-04-07T11:06:21Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationОгієнко А. В. Подієвий маркетинг як інструмент управління розвитком туристично-рекреаційного потенціалу регіону // Трансформація системи міжнародних, національних та локальних ринків = Transformation of System of International, National, and Local Markets : Мат. міжн. наук.-практ. конференції, 29-30 квітня, 1 травня 2020 року, Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2020. С. 129-132.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9060-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleПодієвий маркетинг як інструмент управління розвитком туристично-рекреаційного потенціалу регіонуuk_UA
dc.title.alternativeEvent marketing as a tool of management of development of tourist and recreational potential of the regionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
129-132.pdf157,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.