Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9144
Назва: Ethics of Communication as an Important Component of Teacher Self-Branding in the Settings of the Digital Environment
Інші назви: Етика спілкування як важливий компонент самоклеймування вчителів в умовах цифрового середовища
Автори: Трибулькевич, Катерина Х.
Щеголева, Тетяна Л.
Груба, Таміла Л.
Гула, Лариса Вікторівна
Gula, Larysa
Зорій, Ярослав Б.
Trybulkevych, Kateryna H.
Shchegoleva, Tatyana L.
Gruba, Tamila L.
Zoriy, Yaroslav B.
Ключові слова: Персональний брендинг
самобрендування вчителя
етика спілкування
цифрове середовище
Персональний бренд-марафон
Personal branding
teacher self-branding
ethics of communication
digital environment
Personal Branding Marathon
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Kateryna H. Trybulkevych, Tatyana L. Shchegoleva, Tamila L. Gruba, Larisa V. Gula, Yaroslav B. Zoriy. Ethics of Communication as an Important Component of Teacher Self-Branding in the Settings of the Digital Environment // European Journal of Educational Research. 2021. Volume 10, Issue 2, 641 - 655. doi: 10.12973/eu-jer.10.2.641.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження було визначити, як Марафон персональних брендів із залученням Наглядового комітету з питань етики може вплинути на самоклеймування вчителя в умовах цифрового середовища, якщо етиці спілкування надається першочергове значення. У дослідженні використовувались якісні та кількісні методи, такі як напівструктуроване поглиблене інтерв’ю, контрольний список самооцінки та контрольний список експертної оцінки. Метод трикутної оцінки був використаний для отримання суджень учасників щодо важливості кожного зазначеного компонента самобрендингу, розглянутого з їх точки зору з точки зору реалізації. Отримані дані обробляли за допомогою IBM SPSS Statistics 25.0.0.1. Програмне забезпечення. Новизна дослідження полягає в тому, як було організовано та здійснено самоклеймування вчителя. Марафон створив спільноту людей із подібними потребами та середовищем, яке сприяло та допомагало експертам, щоб поставити вчителів у ситуацію "точки неповернення". Було встановлено, що марафон із залученням Комітету з нагляду за етикою позитивно впливає на самоклеймування вчителя в умовах цифрового середовища, якщо етиці спілкування надається першочергове значення. Втручання підвищило обізнаність викладачів щодо самоклеймовування, вдосконалило / вдосконалило інструменти та стратегії самобрендування та, зокрема, покращило їхню комунікативну та комунікативну етику. Вчителі стали більш професійно вигідними, самоефективними та впевненими в собі як особистості. Втручання було виявлено, щоб допомогти викладачам створити потужний бренд в Інтернеті та на робочому місці. Вони також вдосконалили свої навички спілкування з точки зору етики, оскільки учасникам допомагав експерт із спілкування.
The purpose of the study was to identify how the Personal Branding Marathon with the involvement of the Ethics Supervisory Committee could influence the teacher self-branding in the settings of the digital environment if the ethics of communication is given paramount importance. The study used qualitative and quantitative methods such as a semi-structured in-depth interview, a self-assessment checklist, and an expert assessment checklist. The Triangular Assessment Method was used to obtain participants’ judgments about the importance of every specified component of the self-branding viewed from their perspective in terms of implementation. The yielded data were processed using the IBM SPSS Statistics 25.0.0.1. Software. The novelty of the study lies in the way the teacher self-branding was organised and delivered. The Marathon created a community of individuals with similar needs and the environment facilitated and assisted by the experts to put the teachers in the ‘point of no return’ situation. The Marathon with the involvement of the Ethics Supervisory Committee was found to positively influence the teacher self-branding in the settings of the digital environment if the ethics of communication is given paramount importance. The intervention raised the teachers’ awareness of self-branding, enhanced/upgraded the tools and strategies of self-branding, and improved their communication and communication ethics, particularly. The teachers became more professionally advantaged, self-efficient, and confident as individuals. The intervention was found to help the teachers built-up a strong self-brand on the Internet and at the workplace. They also improved their communication skills in terms of ethics as the participants were assisted by the communication expert.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9144
Розташовується у зібраннях:Публікації науково-педагогічних працівників МНАУ у БД Scopus
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EU-JER_10_2_641.pdf906,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.