Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9276
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДоценко, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorDotsenko, Natalia-
dc.date.accessioned2021-05-18T12:37:22Z-
dc.date.available2021-05-18T12:37:22Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДоценко Н. А. Методика організації змішаного навчання майбутніх інженерів у процесі вивчення загальнотехнічних дисциплін // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: збірник наукових праць. Класичний приватний університет. Запоріжжя, 2020. № 73, Т. 2. С. 228-232.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9276-
dc.description.abstractУ статті представлена методика організації змішаного навчання майбутніх інженерів у процесі вивчення загальнотехнічних дисциплін. Відзначена актуальність введення змішаної форми навчання в сучасних умовах. Визначено поняття змішаного навчання, описано склад науково-методичного забезпечення змішаного навчання: методичні рекомендації щодо розроблення та використання технологій змішаного навчання; критерії, засоби і системи контролю якості змішаного навчання; змістове, дидактичне та методичне наповнення дистанційних курсів. Визначено особливості викладання загальнотехнічних дисциплін: сприяння політехнізації навчання; є підготовчим етапом до вивчення фахових дисциплін; допомагають глибше розуміти закони природознавства та їх застосування в техніці; формують технічний світогляд; розвивають інженерну думку. Представлена схема навчання загальнотехнічних дисциплін за змішаною формою навчання. Відзначено, що організація роботи та технологія подання навчального контенту в дистанційному курсі мають два важливі аспекти: безпосередньо навчальна діяльність в умовах дистанційного курсу та її моніторинг. Навчальна діяльність в умовах дистанційного курсу передбачає наявність інструментів, які, з огляду на специфіку навчання в дистанційному курсі, можуть видозмінюватися: лекції можуть бути представлені у вигляді лекцій з аудіовізуальним супроводом та інтерактивних лекцій. Пояснення, методика виконання та зворотний зв’язок під час лабораторних та практичних занять в умовах змішаного навчання можуть здійснюватися за допомогою мультимедійних презентацій до практичних робіт та інтерактивних лабораторних робіт. Моніторинг навчальної діяльності в умовах дистанційних курсів може проводитись за допомогою моніторингу виконаних завдань із боку викладача та тестування з використанням навчальних тестових тренажерів. Моніторинг виконання завдань із загальнотехнічних дисциплін в умовах дистанційних курсів допомагає учасникам освітнього процесу визначити теми, які необхідно краще пропрацювати. Представлено приклади інструментів дистанційного курсу в контексті вивчення майбутніми інженерами загальнотехнічних дисциплін.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectМайбутні інженериuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectдистанційний курсuk_UA
dc.subjectінструменти дистанційного курсуuk_UA
dc.subjectFuture engineersuk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjectgeneral technical disciplinesuk_UA
dc.subjectdistance learning courseuk_UA
dc.subjectdistance learning toolsuk_UA
dc.titleМетодика організації змішаного навчання майбутніх інженерів у процесі вивчення загальнотехнічних дисциплінuk_UA
dc.title.alternativeMethods of organizing blended training of future engineers in the process of studying general technical disciplinesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15_Педагогіка_Запоріжжя_№73_2020.pdf436,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.