Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9277
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДоценко, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorDotsenko, Natalia-
dc.date.accessioned2021-05-18T12:45:07Z-
dc.date.available2021-05-18T12:45:07Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДоценко Н. А. Технологічний аналіз можливостей сучасних цифрових платформ для вивчення майбутніми інженерами загальнотехнічних дисциплін // Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки». Черкаси, 2020. № 6. С. 56-62uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9277-
dc.description.abstractВикористання інтерактивних і онлайн інструментів цифрових платформ є перспективним напрямком у вивченні загальнотехнічних дисциплін, оскільки майбутні інженери під час навчання потребують наочності теоретичного матеріалу під час вивчення теорем, законів; роботи із методиками розрахунку, графічним контентом, спеціальними інженерними про грамами під час виконання лабораторних та практичних робіт. На додаток до традиційних матеріалів таких як відео й друковані матеріали, навчальні курси в умовах світових цифрових платформ надають інтерактивні та онлайн інструменти навчання для здобувачів вищої освіти інженерних спеціальностей. У статті представлений технологічний аналіз можливостей сучасних цифрових платформ для вивчення майбутніми інженерами загальнотехнічних дисциплін. Визначено основні характеристики загальнотехнічних дисциплін. Розглянуто технологічні особливості, характеристики та можливості сучасних цифрових платформ Kajabi, Wiziq, Skillshare, Treehouse, Udemy, LinkedInLearning, EdX, Udaciti, Khan Academy, iSpring, WebTutor, Teachbase для вивчення майбутніми інженерами загальнотехнічних дисциплін. Проаналізувавши технологічні властивості кожної з платформ дистанційного навчання, доцільно зазначити, що окрім подачі у відео- або мультимедійному вигляді, такі платформи мають широкий спектр інструментів, а саме: вебінари, інтерактивні завдання, опитування, тестові тренажери, скрінкасти, онлайн лабораторні роботи, користування інтерактивними підручниками. Це є доречним при вивченні загальнотехнічних дисциплін, які потребують роботи з графічним матеріалом, пояснень до методик розрахунку інженерних об’єктів, роботи з творчими інженерно-технічними завданнями, проведення дослідів та доведення теорем та законів та закріплення отриманих знань. Було виявлено інструменти цифрових освітніх платформ, які доцільно використовувати для навчання загальнотехнічним дисциплінам майбутніх інженерів в контексті інформаційно-освітнього середовища закладу вищої освіти. В ході аналізу переваг та недоліків цифрових платформ в контексті вивчення загальнотехнічних дисциплін визначено, що майбутніми інженерами необхідно користуватися широким спектром інтерактивних та онлайн інструментів сучасних цифрових платформ, щоб забезпечити якісне опанування технічних та інженерних знань та навичок.uk_UA
dc.description.abstractIntroduction. The use of interactive and online tools of digital platforms is a perspective area in the study of general technical disciplines, as future engineers during training will need clarity of theoretical material when studying theorems, laws; work with calculation methods, graphic content, special engineering programs during laboratory and practical work. In addition to traditional materials such as video and printed materials, training courses in global digital platforms provide interactive and online learning tools for future engineers. The purpose of the article is the technological analysis of possibilities of modern digital platforms for studying by future engineers of general technical disciplines is presented. Results. The main characteristics of general technical disciplines are determined. Technological features, characteristics and capabilities of modern digital platforms Kajabi, Wiziq, Skillshare, Treehouse, Udemy, LinkedIn-Learning, EdX, Udaciti, Khan Academy, iSpring, WebTu-tor, Teachbase for study by future engineers of general technical disciplines are considered. Having analyzed the technological properties of each of the distance learning platforms, it is worth to note that in addition to video or multimedia presentation, such platforms have a wide range of tools, namely: webinars, interactive tasks, surveys, test simulators, screencasts, online labs, interactive use textbooks. This is relevant when studying general technical disciplines that require work with graphic mate-rial, explanations of methods for calculating engineering objects, work with creative engineering problems, conducting experiments and proving theorems and laws and consolidating the acquired knowledge. Originality. The tools of digital educational platforms were identified, which should be used to teach general technical disciplines of future engineers in the context of the informational and educational environment of higher education applicants. Conclusions. In analyzing the advantages and disad-vantages of digital platforms in the context of studying general technical disciplines, it is determined that future engineers need to use a wide range of interactive and online tools of modern digital platforms to ensure quality mastery of technical and engineering knowledge and skills.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectЦифрові платформиuk_UA
dc.subjectзагальнотехнічні дисципліниuk_UA
dc.subjectмайбутні інженериuk_UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk_UA
dc.subjectонлайн інструменти навчанняuk_UA
dc.subjectDigital platformsuk_UA
dc.subjectgeneral technical disciplinesuk_UA
dc.subjectfuture engineersuk_UA
dc.subjecthigher education institutionsuk_UA
dc.subjectonline learning toolsuk_UA
dc.titleТехнологічний аналіз можливостей сучасних цифрових платформ для вивчення майбутніми інженерами загальнотехнічних дисциплінuk_UA
dc.title.alternativeTechnological analysis of possibilities of modern digital platforms for studying by future engineers of general technical disciplinesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16_Вiсник_4-2020_Черкаси.pdf1,49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.