Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9282
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДоценко, Наталія Андріївна-
dc.contributor.authorDotsenko, Natalia-
dc.date.accessioned2021-05-19T07:14:46Z-
dc.date.available2021-05-19T07:14:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationДоценко Н. А. Організаційне забезпечення для вивчення загальнотехнічних дисциплін бакалаврами з агроінженерії в умовах змішаного навчання // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2021. № 74, Т. 2. С. 161-164. DOI https://doi.org/10.32840/1992-5786.2021.74-2.31.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9282-
dc.description.abstractУ статті представлене організаційне забезпечення для вивчення загальнотехнічних дисциплін в умовах змішаного навчання. Визначено необхідність створення організаційного забезпечення для основних форм навчання із загальнотехнічних дисциплін в умовах змішаної форми з використанням інформаційно-освітнього середовища закладу вищої освіти. Організаційне забезпечення для вивчення загальнотехнічних дисциплін в умовах змішаного навчання включає в себе положення про проведення онлайн занять, навчальні комп’ютерні інтерактивні тренажери, організацію самостійної роботи під час вивчення загальнотехнічних дисциплін, про моніторинг якості вивчення загальнотехнічних дисциплін в умовах змішаного навчання. Основними цілями проведення онлайн-занять із загальнотехнічних дисциплін є сприяння підвищенню рівня навчальної підготовки здобувачів вищої освіти, формування в них інтересу та потреби до наукової творчості, розвиток навчальної самостійності, підвищення рівня організованості, поглиблення й закріплення отриманих знань. Навчальні комп’ютерні інтерактивні тренажери для вивчення загальнотехнічних дисциплін розроблено з метою контролю якості знань здобувачів вищої освіти та визначення рівня залишкових знань під час опанування навчальних курсів із загальнотехнічних дисциплін. Формування системи управління якістю освіти засобами моніторингу в умовах змішаного навчання, розвитку та контролю якості освіти із залученням усіх зацікавлених учасників освітнього процесу є провідним напрямом удосконалення системи освіти. Воно спрямоване на підвищення якості освіти, активізацію та удосконалення діяльності закладів освіти. Самостійна робота в умовах змішаного навчання спрямована на закріплення теоретичних і практичних знань, отриманих здобувачами освіти із загальнотехнічних дисциплін під час навчання, їхнього поглиблення, набуття й удосконалення практичних навичок і вмінь відповідно до обраного напряму підготовки.uk_UA
dc.description.abstractThe article presents the organizational support for the study of general technical disciplines in the conditions of blended learning. The necessity of creation of organizational maintenance for the basic forms of training on general technical disciplines in the conditions of blended learning with use of the informational and educational environment of higher education institution is defined. Organizational support for the study of general technical disciplines in the conditions of blended learning includes provisions for online classes; educational computer interactive simulators, the organization of independent work during the study of general technical disciplines, the monitoring of the quality of the study of general technical disciplines in the conditions of blended learning. The main objectives of online classes in general technical disciplines are to promote the level of training of higher education applicants, the formation of their interest and need for scientific creativity, the development of educational independence, increasing the level of organization, deepening and consolidation of knowledge. Educational computer interactive simulators for the study of general technical disciplines are designed to control the quality of knowledge of higher education applicants and determine the level of residual knowledge during the acquisition of courses in general technical disciplines. The formation of an education quality management system by means of monitoring in the conditions of blended learning, development and quality control of education with the involvement of all interested participants in the educational process is the leading direction of improving the education system. Independent work in the context of blended learning is aimed at consolidating the theoretical and practical knowledge gained by students in general technical disciplines during training, their deepening, acquisition and improvement of practical skills and abilities in accordance with the chosen direction of training.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectЗмішане навчанняuk_UA
dc.subjectзагальнотехнічні дисципліниuk_UA
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectонлайн заняттяuk_UA
dc.subjectнавчальні комп’ютерні інтерактивні тренажериuk_UA
dc.subjectорганізаційне забезпеченняuk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjectgeneral technical disciplinesuk_UA
dc.subjectmonitoringuk_UA
dc.subjectindependent workuk_UA
dc.subjectonline classesuk_UA
dc.subjecteducational computer interactive simulatorsuk_UA
dc.subjectorganizational supportuk_UA
dc.titleОрганізаційне забезпечення для вивчення загальнотехнічних дисциплін бакалаврами з агроінженерії в умовах змішаного навчанняuk_UA
dc.title.alternativeOrganizational support for the study of general technical disciplines for bachelors in agricultural engineering in the conditions of blended learninguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18_Педагогіка_Запоріжжя_№74_2021.pdf203,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.