Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/931
Назва: Маркетингові дослідження ринку продукції бджільництва
Маркетинговые исследования рынка продукции пчеловодства
Market researches apiculture products
Автори: Христенко, Ольга Андріївна
Христенко, Ольга Андреевна
Khristenko, Olga
Ключові слова: Продукції бджільництва
ринок
конкуренція
виробництво
Продукции пчеловодства
рынок
конкуренция
производство
Beekeeping products
markets
competition
production
Дата публікації: 2009
Видавництво: Таврійський державний агротехнологічний університет
Бібліографічний опис: Христенко О. А Маркетингові дослідження ринку продукції бджільництва / О. А. Христенко // Збірник наукових праць Таврійського агротехнологічного університету. – Мелітополь : ТДАУ, 2009. – № 7. –С. 205-208.
Короткий огляд (реферат): В статті викладені результати дослідження розвитку бджільництва в Україні. Запропоновано проведення маркетингового дослідження ринку продукції бджільництва як основного чинника розвитку.
В статье представлены результаты исследований развития пчеловодства в Украине. Предложено проведение маркетингового исследования рынка продукции пчеловодства как основного фактора развития
In article results of researches of development of beekeeping in Ukraine are presented. Carrying out of marketing research of the market of production of beekeeping as development major factor is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/931
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
маркетинг дослідж.docx22,27 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.