Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/962
Назва: Загальні аспекти розвитку конкурентної розвідки в Україні
Общие положення развития конкуренттной разведки в Украине
General provisions of competitive intelligence in Ukraine
Автори: Гончаренко, Ірина Василівна
Боборикіна, Людмила Яківна
Андріанова, Ірина Костянтинівна
Гончаренко, Ирина Васильевна
Боборыкина, Людмила Яковлевна
Андрианова, Ирина Константиновна
Honcharenko, Iryna
Boborykina, Ludmyla
Andrianoda, Iryna
Ключові слова: конкурентна розвідка
потенційні ризики
інформаційне поле
консолідована інформація
управління (конкурентним) конфліктом
конкурентная разведка
потенциальные риски
информационное поле
консолидированная информация
управление (конкурентным) конфликтом
competitive intelligence
potential risks
information field
consolidated information
managing (competent) conflict
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Гончаренко І. В. Загальні аспекти розвитку конкурентної розвідки в Україні / І. К. Андріанова, Л. Я. Боборикіна, І. В. Гончаренко // Культура народів Причорномор’я. – Сімферополь, 2013. - № 252. – С. 79-81.
Короткий огляд (реферат): Конкурентна розвідка є аналітичним інструментом, без застосування якого часто не можливо досягти успіхів у бізнесі. Вона не є панацеєю від усіх можливих проблем, проте не достатня увага до її можливостей призводить до негативних результатів. Українські підприємства потребують створення ефективної системи комерційної розвідки проте вузи не достатньо уваги приділяють підготовці необхідних фахівців.
Конкурентная разведка – это аналитический инструмент, без использования котрого уже в ближайшее время будет невозможно достичь успехов в бизнесе. Она не яаляется панацеей от всех бед, однако игнорирование её часто приводит к негативным результатам. Создание еффективной системы коммерческой разведки требует наработки соответственных баз данных и знаний, но вузы Украины не достаточно внимания уделяют подготовке специалистов.
Competitive intelligence is an analytical tool without which one will not be able to reach success in business in the nearest future. It is not a panacea for all woes, but ignoring it often leads to negative results. Creating effective system of commercial intelligence requires building up one’s own databases and knowledge, but few Ukrainian universities include this discipline in their curriculums.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/962
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 2.pdf197,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.