Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9794
Назва: Стратегія блакитного океану як сучасний напрям розвитку бізнесу
Інші назви: Blue Ocean Strategy as a modern direction of business development
Автори: Мікуляк, Катерина Анатоліївна
Mikulyak, Kateryna
Сизоненко, Ю. С.
Syzonenko, Yu.
Ключові слова: «блакитний океан»
комунікації
інновації
ринкова конкуренція
бізнес-прогноз
blue ocean
communications
innovations
market competition
business forecast
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Мікуляк К. А., Сизоненко Ю. С. Стратегія блакитного океану як сучасний напрям розвитку бізнесу // New Economics – 2020: Від стагнації до процвітання: в пошуках ефективних рішень подолання економічних наслідків COVID-19» : матеріали ІІ міжнар. наукового форуму (31 жовтня 2020 р). С. 191-193.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9794
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
191-193.pdf215,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.