Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9880
Назва: Інструменти лід-генерації для міжнародного бізнесу
Інші назви: Evaluation of the Efficiency of Lead-Generation Tools For International Business
Автори: Бабич, Т. О.
Babych T.
Ключові слова: лід-генерація
лід-менеджмент
канали комунікації
малий та середній міжнародний бізнес
інтернет маркетинг
соціальні медіа
lead generation
lead management
communication channels
small and medium international business
internet marketing
social media
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Бабич Т. О. Інструменти лід-генерації для міжнародного бізнесу. Modern Economics. 2021. № 27(2021). С. 6-11. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V27(2021)-01.
Короткий огляд (реферат): Інформаційно-комунікаційна революція та новітні наукові досягнення в області Інтернет-технологій створили нові моделі та інструменти розвитку бізнесу, які дозволяють завдяки більш тонким та психологічно орієнтованим методам Інтернет-маркетингу залучати більшу кількість потенційних клієнтів як на вітчизняних, так і на світовому ринках. Доступ до іноземних клієнтів ще ніколи не був настільки легким та простим. Цифрові технології, інноваційні способи управління складами, глобальні логістичні мережі та міжнародна доставка значно здешевлюють процес інтернаціоналізації компаній малого та середнього бізнесу. Конкурентною перевагою компанії на будь-якому ринку виступає час, за який інтернаціональний клієнт може знайти інформацію про продукт, який його цікавить, без прив’язки до геоданих. Стаття присвячена аналізу ролі та методів використання каналів та інструментів інтернет комунікації у процесі лід-генерації компаніями малого та середнього міжнародного бізнесу в глобальній економіці. Обґрунтовано доцільність та ефективність інтенсивного впровадження методик управління лідами для компаній, які тільки починають інтернаціоналізацію або знаходяться на початкових етапах розбудови міжнародної бізнес-діяльності. Розглянуто особливості та переваги впровадження лід-генерації як сучасного методу просування для малих та середніх міжнародних компаній. Визначено функції лід-менеджменту у міжнародних компаніях. Проаналізовано основні онлайн стратегії на рівень їх доцільності застосування на етапі інтернаціоналізації. Ретельний аналіз інструментів інтернет комунікації з потенційними клієнтами дозволив сформувати рекомендації по роботі та управлінні лідами, які дозволять генерувати більшу кількість лідів. Визначено компоненти лід-менеджменту в період реалізації стратегії інтернаціоналізації бізнес-діяльності компанії. Доведено неможливість просування бренду та продуктів в сучасному інформаційному просторі без детально розпланованої стратегії роботи з соціальними медіа.
The article considers the features and advantages of the introduction of lead generation as a modern method of promotion for small and medium-sized international companies. Purpose. The aim of this study is to identify the features and highlight the practical recommendations for the use of icegenerating tools by small and medium-sized international companies. Results. The expediency and efficiency of intensive implementation of lead management methods for companies that are just beginning internationalization or are in the initial stages of international business development are substantiated. Features and advantages of the introduction of lead generation as a modern method of promotion for small and medium-sized international companies are considered. The functions of lead management in international companies are defined. Careful analysis of the tools of Internet communication with potential customers allowed to form recommendations on the leads operations and management, which will generate more clients. The components of lead management in the period of realization of the strategy of internationalization of the company's business activity are determined. The impossibility of brand and product promotion in the modern information space without a detailed planned strategy of work with social media is proved. Conclusions. Consumers in any country of the world want to get a relevant, useful, convenient, optimized shopping algorithm and this is the main task of lead management. As a result of the positive experience of the client from the interaction with the company, trust is formed and long-term partnerships are built, which is especially important in the activities of international companies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9880
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2021. - Вип. 27

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
babych.pdf270,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.