Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9995
Назва: Communicative aspects of digital marketing
Автори: Лeсік, М. А.
Lesik, Maksym
Ганніченко, Тетяна Анатоліївна
Hannichenko, Tetyana
Ключові слова: digital-marketing
communication
digital lines
company
social media
target audience
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Лесік М. А., Ганніченко Т. А. Communicative aspects of digital marketing // Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України = General Aspects оf Innovation Development оf Education in the Context оf International Cooperation оf Ukraine : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 23 квітня 2021 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2021. С. 91-94.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто поняття digital-маркетинг, визначено його роль та необхідність використання. Сформовано преваги digital-маркетингу та визначено відмінність від Інтернет маркетингу та інших традиційних засобів комунікацій. Виділено основні цифрові канали, які використовують підприємства для зв’язку с потенційними споживачами.
The paper considers the concept of digital-marketing, defined its role and necessity of use. Formed the advantages of digital-marketing and defined its difference from Internet marketing and other traditional means of communication. The main digital lines that are used by companies to communicate with potential consumers are highlighted
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/9995
Розташовується у зібраннях:Загальні аспекти інноваційного розвитку освітньої галузі в контексті міжнародного співробітництва України-2021
Статті (Факультет культури і виховання)
Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
91-94.pdf377,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.