Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6787
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБабаченко, Л. В.-
dc.contributor.authorМоскаленко, В. А.-
dc.contributor.authorМарченко, А. О.-
dc.contributor.authorBabachenko, L.-
dc.contributor.authorMoskalenko, V.-
dc.contributor.authorMarchenko, A.-
dc.date.accessioned2020-05-13T10:21:03Z-
dc.date.available2020-05-13T10:21:03Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБабаченко Л. В. Сучасні тенденції застосування інструментів digital-marketing в діяльності підприємства / Л. В. Бабаченко, В. А. Москаленко, А. О. Марченко // Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2019. - Вип. 4 (104). - С. 20-29. - DOI: 10.31521/2313-092X/2019-4(104)-3.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/6787-
dc.description.abstractУ статті розглянуто еволюцію інтернет-маркетингу, яка відбулася під впливом стрімкого розвитку технологій у сфері маркетингу. Досліджено, яким чином широке розповсюдження цифрових технологій вплинуло на появу цифрового маркетингу. Розглянуто особливості використання, недоліки та переваги каналів digital-marketing: соціальних мереж, мобільних додатків, email-розсилки, SEO, контекстної реклами, засобів масової інформації. Виділено digital-інструменти, такі як landig page, крауд-маркетинг та блог, використання яких надає додаткову можливість підприємству отримувати більший прибуток і виходити на міжнародні ринки.uk_UA
dc.description.abstractIt is revealed in the article the evolution of Internet marketing that has taken place under the impact of rapid development of technologies in the area of marketing. The widespread of digital technologies that has caused the appearance of digital marketing is investigated. It is disclosed the features of the use, advantages and disadvantages of such digital-marketing channels as social networks, mobile applications, emailing, SEO, contextual advertising (pay-per-click) and media. Such new digital-marketing tools as a blog, crowd-marketing and a landing page that allow the enterprise to get better revenues and open up an international market are emphasised.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectdigital-marketinguk_UA
dc.subjectdigital інструментиuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectканали digital-marketinguk_UA
dc.subjectinternet-marketinguk_UA
dc.subjectdigital-marketinguk_UA
dc.subjectdigital toolsuk_UA
dc.subjectmarketing communicationuk_UA
dc.subjectdigital-marketing channelsuk_UA
dc.titleСучасні тенденції застосування інструментів digital-marketing в діяльності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeRecent trends for using digitalmarketing tools in businessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2019. - Вип. 4 (104)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n104v4r2019babachenko.pdf526,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.