Короткий опис(реферат):
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за
спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами
економічної діяльності). – Миколаївський національний аграрний університет,
Миколаїв, 2014.
Дисертацію присвячено системному oбґрунтувaнню теоретичних положень і
розробці практичних рекомендацій щодо формування та функціонування ринку
продукції овочівництва. У роботі узагальнено теоретичні підходи до пізнання
сутності процесу формування та функціонування ринку продукції овочівництва,
обґрунтовано стратегічні напрями розвитку ринку продукції овочівництва у
взаємозв’язку та взаємозалежності інфраструктурних елементів, інвестиційних
можливостей з урахуванням етапів розвитку держави, експортно-імпортного
потенціалу, економічних інтересів учасників, обґрунтовано концептуальні засади
розвитку ринку через активізацію процесу технологічного оновлення виробництв і
логістичної діяльності на кооперативних засадах. Доповнено методику оцінки стану
і тенденцій формування та функціонування ринку продукції овочівництва з
урахуванням особливостей інфраструктурних елементів.
Визначено сутність, передумови та пріоритетні напрями формування і
функціонування ринку продукції овочівництва у взаємозв’язку інфраструктурних
елементів, які ґрунтуються на залученні до спільної діяльності взаємодоповнюючих
підприємств, організацій і зв’язаних з ними за географічною й функціональною
ознаками органів державного управління, наукових і учбових закладів на кластерній
основі. Обґрунтовано науковий підхід щодо формування ринку продукції
овочівництва у контексті реалізації економічних інтересів учасників, розроблено
напрями удосконалення інфраструктурних елементів ринку продукції овочівництва,
зорієнтовані на розширення асортименту безпечної овочевої продукції і зниження
рівні імпортної залежності, зміцнення ринкових можливостей