Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2811-2820 зі 3613.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Due Diligence як інструмент захисту від підприємницьких ризиківДубініна, Марина Вікторівна, науковий керівник; Dubіnіna, Marina, scientific director; Буганов, О. В.; Buganov, Oleg; Кушнір, А. І.; Kushnir, A.
2020Профайлінг як можлива процедура одержання аудиторських доказівКсьонжик, Ірина Володимирівна; Ksyonzhik, Iryna; Дубініна, Марина Вікторівна; Dubіnіna, Marina
2020Social Media Marketing як важливий елемент маркетингової діяльності підприємстваКсьонжик, Ірина Володимирівна, науковий керівник; Ksyonzhik, Iryna, scientific director; Ендрес, В.
2020Імплементація концепції сталого розвитку в діяльність підприємствДубініна, Марина Вікторівна, науковий керівник; Dubіnіna, Marina, scientific director; Трум, О. Ю.; Trum, O.
2013Направления стабилизации и развития отрасли свиноводства в УкраинеЛугова, Ольга Іванівна; Lugova, Olga
2015Використання технологій бенчмаркінгу для формування економічного потенціалу сільськогосподарських підприємствЛугова, Ольга Іванівна; Lugova, Olga
2010Проблеми управління потенціалом сільськогосподарських підприємствЛугова, Ольга Іванівна; Lugova, Olga
2010Тенденції експортно-імпортних операцій на ринку свинини в УкраїніЛугова, Ольга Іванівна; Lugova, Olga
2010Сутність та складові економічного потенціалу підприємствЛугова, Ольга Іванівна; Lugova, Olga
2019Application of fair value in the accounting, control and reporting for Ukraine in accordance with international financial reporting standardsДубініна, Марина Вікторівна; Dubіnіna, Marina; Лугова, Ольга Іванівна; Lugova, Olga; Kuznetsov, A.; Кузнецов, А. А.