Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10511
Назва: | Особливості підготовки агроінженерних кадрів, розвиток і саморозвиток педагога в закладах вищої освіти аграрного профілю |
Інші назви: | Features of training of agroengineering personnel, development and self-development of the teacher in establishments of higher education of an agrarian profile |
Автори: | Курепін, Вячеслав Миколайович Kurepin, Vyacheslav |
Ключові слова: | Національна доктрина розвитку освіти усвідомлення науково-інформаційні технології самостійна робота підготовка фахівців агроінженер National doctrine of education development awareness scientific and information technologies independent work training agricultural engineer |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Курепін В. М. Особливості підготовки агроінженерних кадрів, розвиток і саморозвиток педагога в закладах вищої освіти аграрного профілю // Актуальні проблеми безпеки життєдіяльності людини в сучасному суспільстві: матеріали Всеукраїнської науково-теоретичної інтернет-конференції, м. Миколаїв, 24 листопада 2021 р. Миколаїв : МНАУ, 2021. С. 325-331. |
Короткий огляд (реферат): | Інтенсивне і бурхливий розвиток науки і техніки в перебігу останніх десятиліть, фантастичні досягнення в інформаційних технологіях, генної інженерії, деталізація економіки і перенесення новітніх військових технологій на цивільні галузі викликали істотний вплив на зміст, цілі та завдання педагогіки професійної та вищої освіти. Серед численних проблем, які виникли перед педагогікою одна мабуть є основною - як підвищити якість і кількість інформації учням, студентам, не збільшуючи при цьому термінів навчання. Intensive and rapid development of science and technology in recent decades, fantastic advances in information technology, genetic engineering, detail of the economy and the transfer of new military technology to civilian industries have had a significant impact on the content, goals and objectives of vocational and higher education. Among the many problems that have arisen before pedagogy, one is probably the main - how to improve the quality and quantity of information to pupils, students, without increasing the duration of training. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10511 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми безпеки життєдіяльності людини в сучасному суспільстві - 2021 Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
225-331.pdf | 443,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.