Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10520
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorImanov, Telman-
dc.contributor.authorAhmadova, Turana-
dc.date.accessioned2021-12-16T11:01:43Z-
dc.date.available2021-12-16T11:01:43Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10520-
dc.descriptionImanov T., Ahmadova T. Ensuring a competitive advantages marketing strategies // Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти : матеріали VІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Миколаїв, 17-18 листопада 2021 р. Миколаїв : МНАУ, 2021. C. 106-110.uk_UA
dc.description.abstractІнтеграція економіки країни у світове господарство, посилення тенденцій глобалізації зробили проблему конкурентоспроможності суб’єктів господарювання особливо актуальною. Враховуючи відбудову та процвітання економіки республіки в постпандемічний період, формування такого конкурентоспроможного ненафтового сектору на наших звільнених територіях є сьогодні важливим для сталого розвитку та підвищення доходів населення. Актуальністю також виділяються питання правильного управління та реалізації маркетингових стратегій, що забезпечують конкурентну перевагу суб’єктів господарювання в республіці.uk_UA
dc.description.abstractThe integration of the country's economy into the world economy, the strengthening of globalization trends have made the problem of competitiveness of economic entities especially urgent. Taking into account the reconstruction and prosperity of the republic's economy in the post pandemic period, today for sustainable and sustainable development, also to ensure an increase in the income of the population in the territories liberated from occupation have a major importance formation of a competitive non-oil sector. Also ensuring the competitive advantage of economic entities in the republic proper management of marketing strategies and implementation issues are distinguished by their topicality.-
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectcompetitive advantageuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjecteconomic entitiesuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectсуб'єкт господарюванняuk_UA
dc.titleEnsuring a competitive advantages marketing strategiesuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Обліково-аналітичне і фінансове забезпечення діяльності суб’єктів господарювання: національні, глобалізаційні, євроінтеграційні аспекти - 2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
106-110.pdf177,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.