Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10610
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.date.accessioned2021-12-28T09:43:34Z-
dc.date.available2021-12-28T09:43:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОснови менеджменту та маркетингу в туризмі : метод. реком. до виконання практичних занять і самостійної роботи для здобувачів вищої освіти ступеня "Молодший бакалавр" спеціальності 242 "Туризм" денної форми навчання / уклад. В. М. Стамат. Миколаїв : МНАУ, 2021. 64 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10610-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleОснови менеджменту та маркетингу в туризміuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osnovi-menedzhmentu-ta-marketingu-v-turizmi-mb-242.pdf544,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.