Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10946
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШебанін, В’ячеслав Сергійович-
dc.contributor.authorShebanin, Vyacheslav-
dc.contributor.authorВишневська, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorVishnevskaya, Olga-
dc.date.accessioned2022-02-07T12:51:55Z-
dc.date.available2022-02-07T12:51:55Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШебанін В. С., Вишневська О. М. Пріоритетні напрями розвитку освітидорослих: можливості та практичний досвід // Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2021. Вип. 3 (111). DOI: 10.31521/2313-092X/2021-3(111)-12uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/10946-
dc.description.abstractДосліджено сутність та можливості розвитку освіти дорослих з огляду на позитивні практики інших держав світу. Доведено значення неформального освітнього середовища, у тому числі з огляду на потреби особистості, як фахові, так і особистісні. Проаналізовано узагальнений показник рівня щастя, сформовано інформацію з огляду на дослідження Організації Об’єднаних Націй. Обумовлено суттєвий вплив рівня обізнаності населення на суспільний розвиток. Визначено актуальність партнерства у реалізації освітніх проєктів, розвитку освіти дорослих. Обумовлено дискусійність питання запровадження освіти дорослих з огляду на потребу врегулювання інтересів усіх учасників освітнього процесу, а також взаємоузгодженості дій та рівнів відповідальності у провадженні освітньої діяльності, функціоналу та можливостей закладів вищої освіти, як регіональних соціально-освітніх центрів.uk_UA
dc.description.abstractThe authors investigate the essence and possibilities of adult education development taking into account the positive practices of other countries. The importance of non-formal educational environment is proved, including taking into account the needs of the individual, both professional and personal. The generalized indicator of the level of happiness is analyzed, the information is formed taking into account the research of the United Nations. Due to the significant impact of public awareness on social development. The relevance of partnership in the implementation of educational projects, the development of adult education is determined. The authors introduced the discussion of adult education given the need to regulate the interests of all participants in the educational process, as well as the coherence of actions and levels of responsibility in educational activities, functionality and capabilities of higher education institutions as regional socio-educational centers.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectінтереси суспільстваuk_UA
dc.subjectінтереси особистостіuk_UA
dc.subjectдержавно-приватне партнерствоuk_UA
dc.subjectосвіта дорослихuk_UA
dc.subjectпартнерство у сфері освіти дорослихuk_UA
dc.subjectсоціально-освітній центрuk_UA
dc.subjectсуспільна безпекаuk_UA
dc.subjectсуспільний розвитокuk_UA
dc.subjectцентр освіти дорослихuk_UA
dc.subjectglobalizationuk_UA
dc.subjectpublic interestsuk_UA
dc.subjectpersonal interestsuk_UA
dc.subjectpublic-private partnershipuk_UA
dc.subjectadult educationuk_UA
dc.subjectpartnership in the field of adult educationuk_UA
dc.subjectsocial and educational centeruk_UA
dc.subjectpublic safetyuk_UA
dc.subjectsocial developmentuk_UA
dc.subjectadult education centeruk_UA
dc.subjectsoft skillsuk_UA
dc.titleПріоритетні напрями розвитку освіти дорослих: можливості та практичний досвідuk_UA
dc.title.alternativePriority directions of adult education development: opportunities and practical experienceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.otherDOI: 10.31521/2313-092X/2021-3(111)-1-
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. 2021. Вип. 3 (111)
Статті (Обліково-фінансовий факультет)
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shebanin_V-S-2021.pdf415,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.