Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11081
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГула, Лариса Вікторівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorGula, Larysa, scientific director-
dc.contributor.authorСаркова, А. М-
dc.contributor.authorSarkova, A.-
dc.date.accessioned2022-02-23T12:32:33Z-
dc.date.available2022-02-23T12:32:33Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСаркова А. М. Психологія і маркетинг // Актуальні проблеми безпеки життєдіяльності людини в сучасному суспільстві : матеріали Всеукраїнської науково-теоретичної інтернет-конференції, м. Миколаїв, 24 листопада 2021 р. Миколаїв : МНАУ, 2021. С. 469-472.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11081-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.titleПсихологія і маркетингuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми безпеки життєдіяльності людини в сучасному суспільстві - 2021
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
469-472.pdf740,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.