Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11362
Назва: Digital marketing as an effective sales tool in the XXI century
Інші назви: Цифровий маркетинг як ефективний інструмент продажів у ХХІ столітті
Автори: Тішечкіна, Катерина Вікторівна, науковий керівник
Tishechkina, Kateryna, scientific director
Сизоненко, Ю.
Syzonenko, Yu.
Ключові слова: цифровий маркетинг
оцифрування
інструменти цифрового маркетингу
digital marketing
digitalization
digital marketing tools
Дата публікації: 2021
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Syzonenko Yu. Digital marketing as an effective sales tool in the XXI century // Матеріали студентської конференції Миколаївського національного аграрного університету [Кафедра іноземних мов], 25 березня 2021 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2021. С. 128-130.
Короткий огляд (реферат): Основною метою статті є пояснення частого використання цифрового маркетингу в сучасному світі, а саме ефективності та важливості цього напряму маркетингу в порівнянні з іншими в контексті комп’ютеризації та цифровізації всіх секторів сучасного суспільства.
-
The main purpose of the article is to explain the frequent use of digital marketing in the modern world, namely, the effectiveness and importance of this direction of marketing in comparison with others in the context of computerization and digitalization of all sectors of modern society.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11362
Розташовується у зібраннях:Cтудентська конференція кафедри іноземних мов Миколаївського національного аграрного університету - 2021
Статті (Факультет культури і виховання)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
128-130.pdf305,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.