Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11373
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorОрлова, Оксана Віталіївна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorOrlova, Oksana, scientific director-
dc.contributor.authorКаур, Т. О.-
dc.contributor.authorKaur, T.-
dc.date.accessioned2022-04-25T09:22:30Z-
dc.date.available2022-04-25T09:22:30Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationKaur T. Іnternet startup: marketing strategies // Матеріали студентської конференції Миколаївського національного аграрного університету [Кафедра іноземних мов], 25 березня 2021 р., м. Миколаїв. Миколаїв : МНАУ, 2021. С. 155-158.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11373-
dc.description.abstractThe article is devoted to the topic of marketing strategies for a successful startup. It is easy to see how difficult it is for them to separate the grand strategy from the marketing strategy by observing executive practitioners who study in business education programs. Therefore, in this article, we will focus on both customer acquisition and product improvement in line with market needs.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectstartupuk_UA
dc.subjectconversionuk_UA
dc.subjectoptimizationuk_UA
dc.titleІnternet startup: marketing strategiesuk_UA
dc.title.alternativeІнтернет стартап: маркетингові стратегіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Cтудентська конференція кафедри іноземних мов Миколаївського національного аграрного університету - 2021
Статті (Факультет культури і виховання)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155-158.pdf367,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.