Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1148
Назва: Менеджмент та маркетинг у собаківництві
Менеджмент и маркетинг в собаководстве
Management and Marketing in the Kennel
Автори: Максименко, Анна Григорівна
Максименко, Анна Григорьена
Maksimenko, Anna
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Максименко А. Г. Менеджмент та маркетинг у собаківництві : курс лекцій / А. Г. Максименко. – Миколаїв : МДАУ, 2010. – 69 с.
Короткий огляд (реферат): У лекціях викладено питання сучасного менеджменту та маркетингу у галузі собаківництва, висвітлено теоретичні основи дисципліни та практичне використання маркетингових засобів і менеджерських здібностей. Розраховано на студентів факультету ТВППТ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1148
Розташовується у зібраннях:Конспекти та курси лекцій (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Курслекц__й_менеджмент та маркетинг у собак__вництв___.pdf578,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.