Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11569
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтамат, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorStamat, Viktoriia-
dc.date.accessioned2022-06-22T10:15:39Z-
dc.date.available2022-06-22T10:15:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМаркетинг : методичні рекомендації для практичних робіт для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «бакалавр» спеціальностей 073 «Менеджмент», 281 «Публічне управління та страхування», 051 «Економіка» денної форми навчання / уклад. В. М. Стамат. Миколаїв : МНАУ, 2022. 100 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/11569-
dc.descriptionКафедра менеджменту та маркетингуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk_UA
dc.titleМаркетингuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stamat-marketing-prakt-rab-bak-2022.pdf748,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.