Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1164
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Золотих, Ірина Борисівна | - |
dc.contributor.author | Золотых, Ирина Борисовна | - |
dc.contributor.author | Zolotych, Irina | - |
dc.date.accessioned | 2015-01-26T12:27:33Z | - |
dc.date.available | 2015-01-26T12:27:33Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Золотых И. Б. Становление экономики знаний в России и Украине : проблемы и факторы развития / И. Б. Золотых // Бизнес Информ. — 2013. —№ 8. — С. 95-100. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/1164 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано причини та фактори розвитку економіки знань в Росії та Україні. Обґрунтовано актуальність розвитку економі¬ки знань, для якої характерні: високий індекс економічної свободи, роз¬винені громадянське суспільство і демократія, суспільство знань. Роз¬глядаються проблеми розвитку освіти, інформаційно-комунікаційних технологій, національної інноваційної системи, зокрема, технопарків і підвищення ефективності їх діяльності. Аналізується практичний досвід з даної проблеми в розвинених країнах. Підкреслюється необ¬хідність підвищення ролі бізнесу у фінансуванні фундаментальних і прикладних досліджень, а також активізації їх діяльності за допомо¬гою державних академій наук. Система освіти має бути спрямована не тільки на задоволення первинних потреб, але й на забезпечення соціально-економічного розвитку суспільства. Для створення сприят¬ливих умов розвитку людського капіталу слід: забезпечити інновацій¬ний характер розвитку вищої освіти; створити оптимальну струк¬туру підготовки і перепідготовки кадрів для потреб інноваційної еко¬номіки; розширити доступність вищої освіти. | ru |
dc.description.abstract | В статье проанализированы причины и факторы развития экономики знаний в России и Украине. Обоснована актуальность развития экономики знаний, для которой характерны: высокий индекс экономической свободы, развитые гражданское общество и демократия, общество знаний. Рассматриваются проблемы развития образования, информационно-коммуникационных технологий, национальной инновационной системы, в частности, технопарков и повышение их эффективности. Анализируется практический опыт по данной проблеме в развитых странах. Под¬черкивается необходимость повышения роли бизнеса в финансировании фундаментальных и прикладных исследований, а также активизации их деятельности при участии государственных академий наук. Система образования должна быть направлена не только на удовлетворение первичных потребностей, но и на обеспечение социально-экономического развития общества. Для создания благоприятных условий развития человеческого капитала следует: обеспечить инновационный характер развития высшего образования; создать оптимальную структуру подготовки и переподготовки кадров для потребностей инновационной экономики; расширить доступность высшего образования. | - |
dc.description.abstract | The article analyses reasons and factors of development of the knowledge economy in Russia and Ukraine. It justifies urgency of development of the knowledge economy, for which the following is typical: high index of eco¬nomic freedom, the developed civil society and democracy, and knowledge economy. It considers problems of development of education, information and communication technologies, national innovation system, in particular, technology parks and increase of their efficiency. It analyses practical expe¬rience in this problem in the developed countries. It underlines the neces¬sity of increase of the role of business in financing fundamental and applied research, and also activation of their activity with participation of the state academies of sciences. The education system should be directed not only at satisfaction of primary needs, but at provision of the socio-economic develop¬ment of society. In order to create favourable conditions of development of the human capital it is required to: ensure innovation character of develop¬ment of the higher education; create an optimal structure of training and re-training personnel for the needs of innovation economy; expand accessibility of higher education. | - |
dc.language.iso | other | ru |
dc.subject | знання | ru |
dc.subject | освіта | ru |
dc.subject | людський капітал | ru |
dc.subject | технопарки | ru |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | ru |
dc.subject | знания | ru |
dc.subject | образование | ru |
dc.subject | человеческий капитал | ru |
dc.subject | технопарки | ru |
dc.subject | информационно-коммуникационные технологии | ru |
dc.subject | knowledge | ru |
dc.subject | education | ru |
dc.subject | human capital | ru |
dc.subject | technological parks | ru |
dc.subject | information and communication technologies | ru |
dc.title | Становлення економіки знань в Росії та Україні: проблеми і фактори розвитку | ru |
dc.title | Становление экономики знаний в России и Украине : проблемы и факторы развития | - |
dc.title | Development of the Knowledge Economy in Russia and Ukraine: Problems and Factors of Development | - |
dc.type | Other | ru |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Обліково-фінансовий факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
business-inform-2013-8_0-pages-95_100.pdf | 305,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.