Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 61-70 зі 147.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2005Проблеми формування системи крпоративного управління в аграрному бізнесіТарасова, О.В.
2005Маркетинг – невід’ємна умова ефективної реалізації виноробної продукціїГорбачов, В.С.
2005Монополія і її вплив на економічний розвитокМарчук, Любов Петрівна; Marchuk, Lubov; Хоненко, Т.В.; Honenko, Т.
2005Особливості технології вирощування сої на Півдні УкраїниКогут, М.М.; Kohut, М.; Іщенко, А.В.
2005Розвиток інтеграційних процесів як важлива умова формування ефективного ринку аграрної продукціїБурковська, Алла Валентинівна; Burkovska, Alla
2005Дослідження взаємозв’язку витрат праці і інвестицій у виробництво сільськогосподарської продукції на основі використання функції кобба-дугласаКубова, Р. М.
2005Ефект фінансового леверіджу як інструмент формування оптимальної структури капіталу виноробних підприємствКозаченко, Л. А.
2005Економічний аналіз стану зернозбиральної техніки в агропромисловому комплексі Одеської областіКолузанов, К.В.; Ніценко, В.С.
2005Визначення оптимальних обсягів і структури виробництва та реалізації зернаКуліш, Микола Юхимович; Kulish, М.; Грєхова-Бейгул, Ольга Тимофіївна; Grehova-Bejgul, Olga Timofeevna
2005Техніко–технологічна база аграрного сектора АПК потребує докорінного зміцненняШебаніна, Олена В’ячеславівна; Shebanina, Elena