Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12699
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Курепін, Вячеслав Миколайович | - |
dc.contributor.author | Kurepin, Vyacheslav | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-16T07:49:56Z | - |
dc.date.available | 2023-02-16T07:49:56Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Kurepin V. Implementation of distance education in inappropriate conditions at Mykolaiv National Agrarian University // Information technologies and management in higher education and sciences. Vol. 2. : conference proceedings of international scientific conference., Fergana, the Republic of Uzbekistan, November 28, 2022. Riga, Latvia : Baltija Publishing, 2022. Р. 183-187 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/12699 | - |
dc.description.abstract | The challenges faced by the educational system of Ukraine, caused by the COVID-19 pandemic and inappropriate conditions during hostilities, require educators and students to respond promptly in order to ensure quality education. Achieving success in providing quality education in such conditions depends on the interaction and cooperation of all participants in the educational process, a significant role in the implementation of which depends on both the management, scientific and pedagogical staff of higher education institutions and students, who, being in close communication with each other, support motivation young people to study. | uk_UA |
dc.description.abstract | - | - |
dc.description.abstract | Виклики, що постали перед освітньою системою України, зумовлені пандемією СОVID-19 та невідповідними умовами під час проведення бойових дій, вимагають від освітян і студентів оперативної реакції з метою забезпечення якісної освіти. Досягнення успіху у забезпеченні якісної освіти в таких умовах залежить від взаємодії та співпраці всіх учасників освітнього процесу, вагома роль у реалізації якого залежить як від керівництва, науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти та студентів, які перебуваючи в тісній комунікації один з одним, підтримують мотивацію молоді до навчання. | - |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Миколаївський національний аграрний університет | uk_UA |
dc.subject | освітяни | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | оперативна реакція | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | дистанційна освіта | uk_UA |
dc.subject | educators | uk_UA |
dc.subject | students | uk_UA |
dc.subject | prompt response | uk_UA |
dc.subject | motivation | uk_UA |
dc.subject | distance education | uk_UA |
dc.title | Implementation of distance education in inappropriate conditions at Mykolaiv National Agrarian University | uk_UA |
dc.title.alternative | Реалізація дистанційної освіти в невідповідних умовах у Миколаївському національному аграрному університеті | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
conf_Uzbekistan_2022_Р. 2_-183-187.pdf | 707,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.